OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm eller enligt överenskommelse
- Uppdragslängd: Ca. 9 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker SD-applikationskonsult till sitt SAP-förvaltningsteam. Teamet består av 4 experter inom ekonomi, logistik och utveckling (ABAP) och samarbetar tätt med verksamheten.
Arbetsuppgifterna:
- Består i att förvalta och utveckla lösningen i S/4,
- Hantera nya krav och behov
- Assistera i pågående projekt.
- Koncernspråk är svenska.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Har + 10 års erfarenhet som konsult inom området.
- Komplex prissättning med bland annat multipla momsvillkor
- Kontraktshantering
- Avancerad kontobestämning
- Avräkning/clearing
- Inkommande gränssnitt mot SD (mottagning av externa säljtransaktioner)
- Gränssnitt mot BW med förståelse för kraven som ställs på försäljningsflöde
- Grundläggande teknisk kunskap avseende fält, tabeller och dylikt i syfte att kunna skriva detaljerade utvecklingsspecifikationer
- Konsulten bör kunna hantera både detaljerade frågor (felsökning, konfigurering, test) samt mer övergripande frågor så som design av omfattande lösning samt utbildning.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström