Applikationskonsult till CRMK

Applikationskonsult till CRMK

Arbetsbeskrivning

Med kunden i centrum arbetar CRM-Konsulterna (CRMK) i kompletta kundteam för att möta sina kunders behov och utmaningar på bästa möjliga sätt. Som applikationskonsult arbetar du med att skapa CRM-lösningar som tar hänsyn till säkerhetsaspekter, kostnader och krav så att de matchas mot affärsprocesser och nytta för kunden. Kundnöjdhet är något som motiverar dig och genom starka relationer gör du det till en vardag.

Ta chansen att bli CRMK nästa applikationskonsult, sök här!

OM TJÄNSTEN
”Vi värdesätter en transparent, mänsklig och ärlig kultur och vi drivs alla av att alltid göra ett riktigt bra jobb, som gynnar både oss och våra kunder.”

Att implementera en ny CRM-strategi och CRM-system är inte helt enkelt och innebär en förändring. CRMK hjälper sina kunder att effektivisera och utveckla sina CRM-processer och stöttar dem i att säkerhetsställa att det nya arbetssättet drivs igenom i verksamhet, från ax till limpa. CRMK hjälper också sina kunder med expertkompetens inom Power Platform, med att effektivisera, automatisera och digitalisera sina processer.

Du erbjuds
- En arbetsgivare som satsar på sina medarbetares kompetensutveckling - på riktigt! Varje fredag tillägnas åt just detta - på fredagar arbetar ni inte i uppdrag som debiteras mot kund, utan internt för att utvecklas och utveckla den egna verksamheten
- Att jobba tillsammans med kollegor som vill bidra och drivs av att skapa riktigt bra kundupplevelser och verksamhetsförbättringar

I rollen som applikationskonsult arbetar du med att ta fram lösningsförslag och presentera dessa på ett förståeligt sätt för kunden. Det gör du genom att vara lyhörd och lyssna in kundens behov för att sedan hitta lösningar baserat på såväl tydliga som otydliga krav från kunden. Du samarbetar nära tillsammans med dina kollegor i kundteamet från CRMK. Här jobbar ni vanligtvis i team om 3-4 personer som tillsammans säkerställer att applikationslösningarna ni presenterar, implementerar och monitorerar lever upp till kundens behov och förväntningar.

I rollen kommer du att:
- Sätta dig in i och förstå kundens affärsprocesser genom workshops som du leder - för att hitta den bästa lösningen som stödja kundens affärsprocesser
- Ta fram lösningar som uppfyller kundens krav och förväntningar samtidigt som de praktiskt möjliga att bygga med verktyg CRMK använder, vilka är Power Platform och Dynamics 365 CE samt Azure, Microsoft Fabric/Power BI med flera
- Bygga lösningar som både tar hänsyn till säkerhetsperspektivet och licenskostnader för att möta kundens behov på ett optimalt sätt

VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetslivserfarenhet inom Dynamics 365 CE och Power Platform
- Har arbetslivserfarenhet inom Azure, Microsoft Fabric/Power BI och Power Automte
- Har mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska då du använder dig av båda språken i ditt arbete

Det är meriterande om du har:
- En eftergymnasial utbildning inom relevant område för tjänsten, exempelvis inom data- och systemvetenskap eller liknande område

Vi kommer i den här processen att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och motivation för den specifika tjänsten samt CRMK som bolag.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kvalitetsmedveten
- Problemlösande
- Strategisk
- Affärsinriktad

Information om rekryteringsprocessen:
- Telefonintervju med Academic Work
- Personlighets- och problemlösningstester
- Djupintervju med Academic Work
- Intervjuer + case med CRMK
- Referenstagning + beslut

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om CRMK här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 maj 2024
  • Ansök senast: 22 juni 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


9 april 2024

8 april 2024