Applikationskonsult till vår kund med placering i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en applikationskonsult till vår kund! Rollen som applikationskonsult är varierande, då man arbetar på plats hos företagets olika kunder. Exempel på arbetsuppgifter är bland annat:
• Problemlösning, både på egen hand samt med hjälp av mer erfarna kollegor
• Konfiguration av det befintliga systemet och nya system
• Dokumentation, på svenska och engelska
• Test av applikationer och system samt vidareutveckling
• Kravinsamling och behovsanalys från kunder genom möten, intervjuer och workshops

Du arbetar mycket självständigt och har stöd i ett team med seniora konsulter som kan hjälpa dig med erfarenhet och kompetens.

Kunden erbjuder extern utbildning men mycket av kompetensutvecklingen sker i projekten där man delar kunskapen i teamet.

Om företaget
Vår kund sitter i Kista och har kunder runt om i Mälardalen. Denna tjänst är placerad i Södertälje. Mer information om kunden ges vid intervju.

Din profil
Vi söker dig som är i början av din karriär med en eftergymnasial utbildning inom IT, systemutveckling och/eller programmering. Har du erfarenhet från läkemedelsbranschen eller life science så är det meriterande, men inget krav. Det är även meriterande med erfarenhet från andra branscher där du har arbetat med regulatoriska krav.

Företaget satsar mycket på sina anställda och hoppas att det här är en roll som du ska vilja växa och utvecklas inom. Du är en ambitiös person med mycket framåtanda som inte räds att komma med nya idéer. Vidare är du social och nyfiken på att lära dig nya saker och förstår vikten av struktur, noggrannhet och känsla för kvalitet.

Du har god kommunikationsförmåga och kan formulera dig tydligt på både svenska och engelska då det i rollen ingår dokumentation. Med ett affärsinriktat arbetssätt, fokus på relationer och en förståelse för kundens affär, behov och verksamhet arbetar du för att skapa långsiktiga samarbeten.

B-körkort är meriterande i denna roll.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Malin Ryholt på telefon 08 – 445 43 44 eller malin.ryholt@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 9 juni 2017

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


9 april 2024

8 april 2024