OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och skapa framtidens e-handelslösning i en kundnära roll? Har du god systemkunskap inom leverantörsfakturahantering och vill du arbeta på en av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser? Då kan detta vara rollen för dig!
Om tjänsten
Som Applikationsspecialist Faktura kommer du att arbeta nära kunden i en bred och varierad roll med att identifiera behov och ansvara för att omsätta dessa i Symbrios lösning. Som specialist på leverantörsfakturaprocessen kommer du driva dessa delar i våra kundprojekt hos både nya och befintliga kunder. I större projekt samarbetar du med projektledare och andra specialister, i mindre projekt kan du själv agera projektledare vid behov. Du är länken mellan kundens process/verksamhet och vår produkt och hanterar frågeställningar som uppstår. Du kommer också att involveras i kopplingar som Symbrio har mot andra system, som skanningslösningar och ERP-system.
Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden:
Delta och också leda införandeprojekt, med ansvar för de delar som rör leverantörsfakturaprocessen
I workshops och analysarbete fastställa konfiguration/lösning som uppfyller kundens behov
Utbilda slutanvändare i Symbrios applikation
Identifiera marknadssignaler och nya behov
Vi söker dig som har:
Högskoleutbildning inom ekonomi/redovisning, systemvetenskap eller motsvarande
Minst 3 års erfarenhet av en liknande roll på ett produktbolag med liknande system, alternativt ha arbetat i en linjeroll med redovisning/leverantörsfakturahantering
Kunskap i elektronisk leverantörsfakturahantering (EFH) och erfarenhet av ERP-system
En god systemförståelse
Som person har du en god analytisk förmåga och motiveras av problemlösning. Du organiserar och strukturerar ditt arbete väl och är drivande och målinriktad. Då du kommer att agera bollplank både internt och externt mot kunder är det viktigt att du har en god social och verbal förmåga. Du är en lagspelare som trivs med eget ansvar. Dina kunskaper i svenska och engelska är goda i tal och skrift.
Vi erbjuder dig en möjlighet att arbeta på ett framgångsrikt bolag med stark teamkänsla där din roll gör skillnad.
Intresserad?
Varmt välkommen med din ansökan på www.360rekrytering.se så snart som möjligt då vi gör urval löpande under processen. Vid frågor är du välkommen att ringa rekryteringskonsulter Johanna Wieslander 0708-16 77 07 eller Susanna Aronson 070-841 92 10.
Om Symbrio
Symbrio är Skandinaviens ledande leverantör av elektroniska inköps- och faktura-hanteringssystem. Systemet är väletablerat och marknadsledande inom sin nisch. Kunderna utgörs främst av stora och medelstora företag inom bl.a. energi, bygg- och installationsbranscherna i Sverige, Norge, Danmark och Finland.
I dagsläget är vi 33 anställda och har kontor i centrala Stockholm och i Oslo. Företaget är ett dotterbolag inom Carl Bennet–sfären. Symbrio har deltagit i och vunnit kvalitetsutmärkelser i ”Great Place to Work” som rankar Sveriges Bästa Arbetsplatser. Läs mer om Symbrio på www.symbrio.com och karriar.symbrio.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Lewander
0708419221
Ulrika Lewander
Susanna Aronson