OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Regionservice, Placeringsort: Borås Västra Götalandsregionen är en politiskt styrd organisation vars främsta uppgift är att ansvara för att de 1,5 miljoner invånarna har tillgång till en god hälso- och sjukvård.Verksamheten bedrivs över hela den geografiska regionen.Med totalt cirka 51 000 anställda är Västra Götalandsregionen den största arbetsgivaren i Sverige.VGR IT är Västra Götalands gemensamma enhet för IT och Telefoni med uppdrag inom samtliga områden och sjukhus i Västra Götalandsregionen.Enheten Service Center har ca 170 medarbetare och karaktäriseras av närhet till VGR's olika verksamheter.Enheten organiseras i sex geografiska enheter med Service Desk för IT, telefoni samt inköp, PC support och applikationssupport.Uppdraget är att vara IT-användarnas enda kontaktväg till VGR IT avseende support och med hög servicenivå klara både 'first line' och 'second line' support.Arbetsuppgifter Vi söker nu ytterligare en medarbetare som kommer att arbeta självständigt och tillsammans med övriga i T4-förvaltningen med i första hand support och användarstöd i Tandvårdens journalsystem.I arbetet ingår även projekt och uppdrag i verksamheten, vilket innebär en del resor inom regionen. Kvalifikationer Du skall ha erfarenhet och kunskap om T4.Du har även hög verksamhetskompetens samt ett uttalat intresse för IT-frågor.Du ska vara en serviceinriktad problemlösare, god lyssnare och ha förmågan att hantera många ärenden och kontakter samtidigt.Viktigt är att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift.Har du erfarenhet av liknande befattningar är det meriterande. Övrigt Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, där våra medarbetares olikheter berikar och utvecklar verksamheten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Monica Ekström, Enhetschef (från vecka 32)
010-4410270
Harriet Stjärneborn, tf verksamhetschef
0709-209185
Linda Lord, vårdutvecklare
0700-82 21 99
Peter Hellman, tf sektionschef
0703-49 57 56