Applikationssupport till Good Solutions

Applikationssupport till Good Solutions

Arbetsbeskrivning

På Good Solutions drivs vi av att hjälpa fabriker att bli mer lönsamma och hållbara. Vår mjukvara, RS Production, används varje dag av fler än 10 000 personer i över 250 fabriker jorden runt. RS Production hittar produktionsförluster och hjälper fabrikens medarbetare minska dem - vilket gör att så lite material, energi och koldioxid som möjligt används. Helt enkelt ser vi till att rätt person får rätt information vid rätt tillfälle för att fatta bättre - datadrivna beslut.

Rollbeskrivning
Som Applikationssupport på Good Solutions kommer du att arbeta tillsammans med en kollega för att ge support till våra kunder. Du kommer att hantera allt från enkla frågor till mer komplexa problem. Din kunskap och kommunikationsförmåga skapar förtroende och en bättre förståelse för vår produkt hos våra kunder. Du kommer att vara ansvarig för ärenden från start till lösning, och du kommer att arbeta nära tillsammans med samtliga team i företaget.

Det Good Solutions erbjuder dig
På Good Solutions får du möjlighet att påverka företagets utveckling. Vi är ett entreprenörsbolag som drivs av grundarna, och vi växer snabbt. Vi är inne i en expansiv fas där vi utvecklar nya produkter och tjänster. Din roll är viktig för vår fortsatta tillväxt!

Vårt kontor, beläget i centrala Göteborg, erbjuder en positiv arbetsmiljö med högt till tak och stort utrymme för medarbetarinflytande. Vi är ett kompetent och prestigelöst team med stark sammanhållning. Hos oss är "lagspelare" mer än bara ett ord - det är en grundläggande del av vår kultur. Vi arbetar tillsammans, stöttar varandra och strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga upplevelse med oss och vår produkt.

Vi värdesätter också ansvarstagande högt. Vi vet att varje medarbetare spelar en viktig roll i att uppnå våra gemensamma mål och att vi alla bidrar till företagets framgång.

Vem är du?
Vi tror att du är en tekniskt intresserad person, som tycker det är kul med problemlösning och felsökning. Kopplat till vårt uppdrag att supporta vår applikation kommer du också in på allt från nätverksfrågor, IT policys, är hårdvaran rätt inkopplad, till hur våra rapporter räknar (oroa dig inte, du kommer lära dig detta hos oss).

Vi tror vidare att du trivs i en roll där du kommunicerar med människor och löser olika typer av frågor och problem. Du är en lagspelare som trivs med att både ta hjälp och att hjälpa andra - både kollegor och kunder. Du tar ett stort eget ansvar för att hjälpa, och vet vad som krävs för 5 stjärnig service. Du har en vilja att alltid vara i framkant och vill lära dig nya saker varje dag.

Vi tror också att du:

- har tidigare erfarenhet av att arbeta i en tjänst där du har supporterat tekniska system,

- har god teknisk förståelse och stort intresse för IT,

- har god allmän IT-kunskap gällande teknisk uppbyggnad, hårdvara, infrastruktur och nätverk,

- har god förståelse kring dokumentation och IT-policys,

- har med fördel en relevant utbildning inom IT alternativt förvärvat motsvarande kunskaper genom din tidigare arbetslivserfarenhet,

- har god kommunikations- och presentationsförmåga med både flytande engelska och svenska i text och tal.

Om Good Solutions
Good Solutions är SaaS bolag som genom sin mjukvara RS Production hjälper fabriker att bli mer hållbara och lönsamma. Vi utvecklar RS Production hela tiden med fokus göra det så enkelt som möjligt för våra kunder att använda så lite resurser som möjligt. Det hjälper våra fabrikskunder att skapa en datadriven, lönsam och hållbar framtid.

Start: Enligt överenskommelse.

Arbetstider: Heltid.

Plats: Centrala Göteborg.

Välkommen med din ansökan!

Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdag är 27e augusti. Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Good Soluations önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-hub.

Varmt välkommen för vidare frågor till agnes@a-hub.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 september 2023
  • Ansök senast: 8 oktober 2023

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024

24 december 2024