OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Applikationstekniker som brinner för problemlösning på hög teknisk nivå och som vill bidra till ett arbete som räddar liv. Låt dina tekniska kompetenser bli en del i CSAMs heroiska arbete med att spara in livsavgörande sekunder i räddningsinsatser över flertalet 112 centraler runt om i Europa.
CSAM är ett e-hälsobolag som utvecklar lösningar för tjänster inom hälso- och sjukvård. Nu söker de en applikationstekniker med skarp servicekänsla som vill vara med och ansvara för supporten av olika 112-lösningar som är installerat hos SOS Alarm och flera andra Search and Rescue organisationer.
Jobbet som applikationstekniker innebär daglig kundrelaterad kontakt där du hanterar löpande tekniska supportfrågor. Din huvudsakliga kontakt sker med företagets kunder och deras tekniker på djup teknisk nivå (2nd line support), men också en del CSAMs egna utvecklare. Rollen innebär komplexa analyser och felsökning, men också en del förebyggande arbete i form av planering för nyimplementationer, installationer och uppgraderingar av nya releaser i kundens system och tekniska miljöer. Det är ett nära samarbete med kundernas tekniker på ett partnerlikt vis.
---
Gå in direkt och gör en anonym lönematchning: https://jobnet.se/supporttekniker-csam?utm_source=linkedin&utm_medium=annons&utm_content=csam&utm_term=applikationstekniker
---
Rekryteringen sker via Jobnet.se där du även hittar bilder, videos och mer information om tjänsten och företaget.