OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med applikationsupport på affärssystem?Dfind är ett bolag som på ett knappt halvår vuxit över förväntan, anställt ca 200 personer, genomfört 150 rekryteringar och varit lönsamt sedan dag 1.Omöjligt?Nej, inte om man samlar branschens bästa och mest erfarna människor i ett bolag.Vi erbjuder det bästa av två världar: Ett snabbväxande bolag med starkt entreprenörsskap och hög fart i en väl etablerad nordisk koncern med 46 år i branschen och 10 000 medarbetare. Just nu har vi fått in många spännande uppdrag inom support/helpdesk och söker därför dig som trivs i konsultrollen och vill ha ett utåtriktat arbete.Arbetsuppgifter Tjänsten är ett längre uppdrag som telefonsupport på delar av affärssystemet SAP hos en av våra kunder inom fordonsbranschen.Gruppen du kommer tillhöra arbetar på 2:a nivå, så kallad Backoffice.Ärendena rapporteras först in till kundens 1:a nivå (service desk), som sedan eskalerar de svårlösta ärendena vidare.Kontakter med användare kommer att vara via mail eller telefon.Placering i Göteborg. Erfarenheter Vi söker dig som tidigare har arbetat med applikationsupport/ IT support.Gärna med något inköpssystem/affärssystem.Du har goda tekniska kunskaper samt en analytisk förmåga, både tekniskt och funktionellt, för att kunna analysera problem och identifiera lösningar.Vidare ska du ha förmågan att lätt ta till dig nya kunskaper.Det kommer krävas att du snabbt sätter dig in i ett stort komplext system för kundens inköpsprocesser.Du har goda kunskaper i engelska samt en välutvecklad servicekänsla. Vidare trivs du med att ha ett socialt arbete med mycket kontakter, du är uthållig och självgående med ett pedagogisk arbetssätt. Tjänsten kommer att tillsättas omgående vi ser gärna därmed att du ansöker snarast.Vi tar ej emot ansökningar via e-post.