OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Poolia PRESENTATION Vi söker en duktig administratör för ett spännande uppdrag på AstraZeneca. Uppdraget är tre månader till att börja med, men stora möjligheter till förlängning finns. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifterna är varierande, bland annat uppdateringar i olika system, protokollskrivning, sammanställning av information och dokumenthantering. Andra uppgifter är bokning och koordinering av resor och konferenser samt en del enklare ekonomiärenden. Rollen innebär också mycket kontakter, interna såväl som externa. UTBILDNING/ERFARENHET Vi tror att du har någon form av eftergymnasial utbildning och att du har vana från stora organisationer. Vi tror även att du känner dig bekväm med att använda engelska i både tal och skrift. Du är van vid att arbeta självständigt och har förmågan att själv prioritera bland arbetsuppgifter. Ett stort plus är om du har tidigare yrkeserfarenhet från AstraZeneca. För att jobba som konsult bör du förutom ovanstående även vara positiv, kommunikativ och ha lätt för att knyta nya kontakter. I övrigt kräver rollen att du snabbt kan finna dig i nya situationer, att du är duktig på att se helheten och att du lätt kan ta till dig nya rutiner. I gengäld får du en vardag som utvecklar och stimulerar dig. FÖRETAGSPRESENTATION Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration och IT. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i sex länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.