Är du duktig på service, telefoni och admin?

Arbetsbeskrivning

Är du ute efter en administrativ roll där du får ha mycket kontakt med andra människor? Är trivsel på arbetet något som är viktigt för dig? Då har du hittat helt rätt! Perido söker en person till ett företag som tillverkar madrasser, vars lokaler är placerade i centrala Stockholm. På den här arbetsplatsen är det oerhört viktigt att medarbetare trivs och mår bra på jobbet ? och det visar man också. Som anställd har du en gång varannan vecka möjlighet att få massage under arbetstid. Du får friskvårdsbidrag. Självfallet serveras också frukost varje morgon! Här trivs man med varandra både på och utanför arbetet och aktiviteter efter jobbet är inte ovanligt. Som ny medarbetare börjar din resa med utomlandsvistelser på företagets lager och fabriker. Här får du träffa kollegor och ta med dig värdefulla erfarenheter för att bättre förstå företagets verksamhet. Väl på kontoret i Stockholm blir din uppgift att tillsammans med två andra kollegor ta emot inkommande samtal och vara behjälplig de som ringer in. På avdelningen kommer ni att hantera 50-80 samtal om dagen med både norsk-, svensk- och engelsktalande som ringer in. Det här är en administrativ roll utöver det vanliga där du får ta ansvar och vara delaktig i företagets helhet. Detta innebär mycket kontakter utåt med bland annat; lager, leverantörer och återförsäljare. Du kommer också att ta hand om andra administrativa arbetsuppgifter såsom att lägga beställningar. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Arbetslivserfarenhet i en kundtjänst - God datorvana - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska Du är en person med glatt humör, och som tycker det är kul att ge kunder god service. Vidare har du lätt för att samarbeta med andra och tycker det är roligt att jobba i team.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 september 2010
  • Ansök senast: 20 oktober 2010

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024