OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker TNG IT en serviceinriktad helpdesktekniker till ett internationellt IT-företag.Här blir du en del av en fartfylld arbetsmiljö och ett härligt arbetsteam som tillsammans ger förstklassig teknisk service i centrala Stockholm.Som helpdesktekniker blir du en del av ett trevligt team där ni tillsammans arbetar med incidenthantering åt externa kunder.Du kommer att ta emot ärenden om tekniska problem via telefon och mail samt vid behov fördela dessa vidare till olika förvaltningsgrupper och tekniker.Du kommer även att hjälpa till med lösenordsproblem.Arbetstiderna är förlagda till vardagar dagtid.[Denna heltidstjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG IT och jobbar som konsult hos vår kund.Profil Vi söker dig som har studerat någon form av teknisk utbildning på lägst gymnasienivå samt har god systemförståelse.Du är datorvan, har ett tekniskt intresse samt har erfarenhet av felsökning.Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.Vi söker dig som gillar att fixa med datorer och som gärna hjälper andra.Som person är du social, öppen, strukturerad och serviceminded.Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.Du ansöker om tjänsten enkelt genom att registrera dina kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV i vår databas.Följ anvisad länk.Läs mer om oss påwww.tng.se