Är du en administratör med goda excelkunskaper?

Arbetsbeskrivning

Komet hyr ut och rekryterar drivna medarbetare.Många av våra kandidater lär vi känna redan när de jobbar extra för oss under sina studier.Därför har vi ett brett nätverk och hyr ut och rekryterar medarbetare till både juniora och seniora uppdrag.Vi erbjuder ett unikt nätverk och kan erbjuda våra kunder hjälp med allt från extrahjälp för några timmar till styrelsetillsättningar. Komet söker för kunds räkning en administratör med goda excelkunskaper.Företaget är en mekanisk tillverkningsverkstad med breda kunskaper inom svets-, svarv- och fräsarbeten i metall och sedan många år serviceverkstad åt SKF, som är deras största kund.Arbetsbeskrivning Arbetsuppgifterna innebär administration och fakturering i Hogia, en vanlig uppgift kommer att vara att räkna ut hur mycket de anställda jobbat på olika projekt hos företagets kunder, beräkna ett faktureringsunderlag, registrera detta i Hogia och sedan skicka faktura till kund.I övrigt kommer arbetet att innebära att assistera VD och ekonomichef med enklare administrations- och ekonomiassistentsuppgifter. Du har goda kunskaper i excel och det är ett stort plus om du har jobbat i Hogia eller motsvarande tidigare.Som person är du punktlig och arbetsam, noggrann och samtidigt flexibel och pålitlig.Du som söker bör ha "skinn på näsan" då du kommer att arbeta i verkstadsmiljö nära arbetarna på golvet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Olsson
020-25 26 00
KC-KG
020-25 26 00
KC-CG
020-252600
KC-AS
020-25 26 00
KC-BM
070-0000000
KC-Mys
020-25 26 00
KC-CA
020-25 26 00
KC-TD
020-25 26 00
KC-ESk
020-25 26 00
KC-MA
020-25 26 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Komet Sverige AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 9 november 2010
  • Ansök senast: 18 november 2010

Besöksadress

Box 70368 10724 Stockholm
None

Postadress

Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


1 november 2024

31 oktober 2024