OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en lösningsorienterad person och som har ett öga för detaljer? Vi är ett internationellt växande företag som hjälper köpande och säljande företag inom detaljhandeln och vi söker dig som är driven och vill ta dig an nya utmaningar!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du ingår i vårt Connection team och i ditt dagliga arbete kommer du hjälpa kunder som redan använder vår plattform och som vill ansluta sig till fler parter som finns i vårt nätverk. Vi arbetar i team där olika roller tillsammans driver varje projekt framåt, utefter kunders önskemål.
Din roll i teamet är att genom tät kundkontakt, assistera parterna med testning av sina filer.
Varje kund har sina olika system med egna datakrav och din uppgift är att genom testning hjälpa parterna hitta lösningar för att få det att fungera på båda sidor. Ibland löser de problemen på eget håll i sina egna system och ibland behöver vi hjälpa de att lösa det åt dem, för att slutligen driftsätta meddelandena i produktion.
Kunderna kan skilja sig i både storlek och komplexitet. Idag är mer än 6 000 välkända internationella leverantörer och återförsäljare inom Fashion, Footwear, Sports, Outdoor och Cosmetics anslutna till vår unika plattform.
Som en del av Connection teamet har du en tät kontakt med alla grupper på företaget, inklusive kunderna, därför bör du framförallt gilla kommunikation, vara lösningsorienterad och ha en stark känsla för service.
Vem söker vi?
Vi tror att du som person:
Är Lösningsorienterad
Har öga för detaljer
Är ansvarstagande
Kan hantera en stressig situation
Har ett tekniskt intresse
Talar och skriver flytande svenska och engelska
Har du erfarenhet från EDI är det ett extra värdefullt.
Kombinationen av ditt tekniska intresse och nyfikenhet gör att du gillar nya tekniska utmaningar och att lösa problem. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är prestigelös, driven, positiv, gillar service och att hjälpa din kund. Du vill också vara med och utveckla dig själv och teamet.
Vilka är vi?
Btwentyfour grundades år 2000 med en vision om att skapa en gemensam affärsplattform som effektiviserar och rationaliserar affärsdataflödet mellan köpande och säljande företag inom den internationella detaljhandeln såsom sport-, mode-, skor- och kosmetik. Plattformen är den nya generationens ”Omnichannel-plattform” för affärskritiskt data med affärstjänster som successivt utvecklas och förbättras i takt med marknaden.
Plattformen erbjuder såväl köpande som säljande företag tillgång till en rad olika affärstjänster via en enda uppkoppling och som uppkopplad uppnår varje part en oöverträffad online-interaktion med alla sina affärspartners och företrädesvis även konsumenter.
Genom vår unika plattform utbyter tusentals internationella kunder produktdata, marknadsdata, media, order, fakturor, lagerstatus och försäljningssiffror med varandra varje dag. Genom åren så har Btwentyfour's Omnichannel plattform vuxit till ett mycket väl etablerat affärsnätverk inom ”Retail-världen”.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi är en prestigelös arbetsplats – inga frågor är för ”dumma”
Möjlighet till vidareutveckling inom företaget
Vi har en mångkulturell miljö
Varje fredag äter vi gemensam frukost
Årligt friskvårdsbidrag
Alltid fri tillgång till kaffe/te och färsk frukt
Vi sitter i Stationsgallerian, en miljöcertifierad byggnad invid Centralstationen
Ok, jag vill gärna höra mer – hur gör jag?
Just nu söker vi flera Connection medarbetare så skicka ett mail till career@btwentyfour.com så tar vi det därifrån. En kort beskrivning av vem du är och vad du har gjort samt ett bifogat CV skadar inte heller!
Under tiden du läst denna annons har vi hjälpt våra kunder att skicka flera hundra filer via vår plattform – vill du bli en i vårt team? Sök nu!
Kontaktpersoner på detta företaget
CTO Peter Tornberg
0739428090