Är du en driven administratör med känsla för service och affärer?

Är du en driven administratör med känsla för service och affärer?

Arbetsbeskrivning

Four FM är ett snabbväxande företag som erbjuder premiumlösningar inom Facility Management. Ett agilt företag som är byggt på entreprenörskap, engagerade medarbetare och en stark företagskultur. Vårt Work Order Team växer och vi söker därför ett nytt tillskott till Four FM-familjen och hoppas att det kan bli du!

Du kommer att vara placerad i företagets centrum, på huvudkontoret i Örebro, tillsammans med dina kollegor i Work Order Teamet och ett flertal kollegor från andra funktioner inom företaget.

Din roll kommer att vara som Work Order Administrator. Som Work Order Administrator kommer du att ha ett brett spectra av arbetsuppgifter och vara en av Four FM's nyckelspelare, då vårt Work Order Team är absolut avgörande för att hålla vår business i rullning och våra kunder nöjda.

Ansvarsområden

Du kommer att arbeta i en internationell miljö med kontakter i några av världens mest framgångsrika företag. Du kommer att ha huvudansvar för en egen portfölj av kunder men med stöd och backning från dina kollegor i teamet. Med tiden kommer du att bygga upp en relation till dina kunder och lära dig vad just de behöver för att uppleva en smidig tjänstelevarens i världsklass. Du kommer att följa det kontinuerliga arbetet kopplat till kunders anläggningar, samt hantera nya ärenden som kunder behöver hjälp med.

Uppgifter består i att boka in och följa upp planerade underhållsarbeten och kontroller ute hos våra kunder, men även att ta emot felanmälningar och se till att dessa tas vidare. Du själv är spindeln i nätet som samordnar och håller kontakt med kunden, samtidigt som du ser till att våra sakkunniga kollegor och leverantörer kommer ut till kund och genomför jobbet. Det kan röra sig om allt från att kontakta en leverantör för att reparera en vattenläcka ute hos kund, eller att assistera någon av Four FM's Account Managers i ett mångmiljonprojekt.

Egenskaper vi söker hos dig

Vi söker dig som brinner för service och har lätt för att skapa och behålla struktur i ditt arbete. En viktig del av jobbet innebär att prioritera och omprioritera uppgifter, i takt med att nya ärenden kommer in, utan att detta sker på bekostnad av kvalitet eller kundupplevelse. Du behöver därför älska att arbeta i ett stundvis högt tempo och ha förmåga att agera på akuta ärenden, samtidigt som du har förmågan att planera ditt långsiktiga arbete och aldrig försumma relationerna med Four FM's kunder och deras upplevelse av service och uppmärksamhet.

Dina främsta arbetsverktyg kommer att vara din dator och telefon. Du kommer att arbeta i ett flertal olika serviceordersystem samt i Word, Excel, Outlook och Teams, så du behöver vara bekväm i den digitala världen.

Då flera av våra kunden är internationella företag behöver du kunna kommunicera obehindrat på engelska, i tal såväl som i text. Engelska är även Four FM's konsernspråk så mestadelen av vår interna och externa kommunikation sker på engelska.

Du behöver förmågan att självständigt planera ditt arbete och ta ansvar för dina pågående ärenden, samtidigt som du är en lagspelare och är villig att backa upp dina kollegor vid behov, på samma sätt som de kommer att stötta dig.

Vi ser det som extra meriterande om du även

- har arbetat i en miljö där engelska förekommer tidigare
- erfarenhet av fastighetsbranschen
- tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- tidigare erfarenhet av service
- kunskaper inom de nordiska språken


Arbetstider och sysselsättningsgrad

Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag kl 08:00-17:00.

Tjänsten är på heltid.

Varaktighet

Tillsvidare.

Tillträde

Snarast enligt överenskommelse.

Stationeringsort

Örebro.

Sista ansökningsdag

Sista dag att söka är 2021-11-28, men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan!

Ansökan

Skriv din ansökan på svenska eller engelska.

The Four FM-spirit

På Four FM är vi övertygade om att de bästa resultaten skapas i en trygg och öppen arbetsmiljö där vi stöttar och litar på varandra. Vi värdesätter ett nära samarbete mellan medarbetare och ledning och prioriterar möjligheter att utväxla erfarenheter och kunskap såväl som skratt. Four FM erbjuder schysta arbetsvillkor och arbetar för att främja en god balans mellan arbete och familjeliv.

Våra kärnvärden är öppenhet, enkelhet och ansvar och detta genomsyrar allt vi gör. Vi vet att när människor erbjuds frihet i kombination med ansvar och stöttning kan de utmana sig själva och leverera resultat långt över det förväntade.

Hos oss kan du växa och utvecklas i din roll, eller axla nya utmaningar inom bolaget, första steget är att ansöka!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Four FM AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2021
  • Ansök senast: 28 november 2021

Besöksadress

Fridhemsgatan 2B
None

Postadress

Box 1143
ÖREBRO, 70111

Liknande jobb


Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024