OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Prime Professional AB söker för kunds räkning en ekonomiassistent på deltid.En tjänst för dig som är driven och tycker om att ta egna initiativ.Arbetsuppgifter Uppdraget är löpande, minst 2 dagar i veckan.Vissa perioder kan det bli mer.Arbetsuppgifterna består av: *Kontering och avstämningar *Projektredovisning *Läsa in filer *Kundfodringar *Moms rapporter för utlandet *Registrera verifikationer *Leverantörsfakturor Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Prime Professional AB. Vem är du?Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och du trivs bra i rollen som ekonomiassistent.Att ta egna initiativ och att göra ett bra jobb är för dig en självklarhet.Vidare tycker du att det är lika trevligt att samarbeta som att arbeta självständigt.Du är noggrann, effektiv och kvalitetsmedveten, vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper.Du har lägst gymnasiekompetens men det är meriterande om du har en eftergymnasial ekonomiutbildning samt erfarenhet av ekonomisystemet Soft One.Du kan se dig själv i ett ungt företag där du arbetar nära dina kollegor. Ansök snarast, dock senast den 4 januari 2010.Intervjuer sker kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Företagsbeskrivning Prime är ett marknadsledande bemanningsföretag som genom verksamhetsområdena Professionals, Service och Care levererar tjänster och helhetslösningar för bemanning, rekrytering, outsourcing och coachning.Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid.Du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål.Genom samarbete med Arbetsförmedlingen erbjuder även Prime professionell jobbcoachning för dig som är arbetssökande.Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen.Besök gärna vår hemsida www.prime.se