OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
MultiMind erbjuder nu en spännande utmaning för dig som vill utvecklas och vara delaktig i ett växande och spännande internationellt bolag. Du kommer arbeta med härliga kollegor som sitter i moderna lokaler i Stockholm City.
För att lyckas i rollen tror vi att du är van vid att arbeta i högt tempo, är positiv, analytisk och ansvarstagande, gillar att arbeta med siffror, samt van vid att arbeta mot deadlines. Extra viktiga förmågor är att du är noggrann, samt att du är serviceinriktad då du kommer att ha mycket kundkontakt.
Arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent ansvarar du för företagets bokföring, du kontrollerar om uppgifterna i bokföringen stämmer med verifikationerna, det vill säga kvitton, fakturor och reseräkningar. Du kontrollerar om behållningen på kontot enligt bokföringen stämmer med kontoutdrag från banken.
Kund- och leverantörsreskontra,
Kontering och allmän administration,
Fakturering,
Avstämningar
Bakgrund Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller likvärdigt, att du tidigare arbetat med kund- och leverantörsfakturor. Du har god systemvana och vana att arbeta i större ekonomisystem samt Excel. Du kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.
Övrig information: Start: Omgående
Uppdragsperiod: 6 månader med goda chanser till förlängning
Arbetstid: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44