OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Nu söker vi en assistent till ekonomiavdelningen på internationellt företag inom energibranschen! Dina arbetsuppgifter Rollen innebär att du kommer att arbeta på företagets ekonomiavdelning och assistera främst ekonomichefen.Det är en avdelning som präglas av ett högt tempo och de arbetar ständigt efter deadlines.Dina arbetsuppgifter kommer att variera, men det kan handla om att hantera kalendrar, göra reseräkningar och koordinera möten. Erfarenhet Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i en assistentroll, gärna på ett stort och internationellt bolag.Har du erfarenhet av ekonomiarbete i någon form ses det som en fördel. Personliga egenskaper Du trivs i rollen som assistent, är flexibel och serviceinriktad.Vidare är du van vid högt tempo och att hantera flera uppgifter samtidigt.För att lyckas i rollen är det viktigt att du är strukturerad, organiserad och noggrann. För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.Uppdraget är på lång sikt. Är du intresserad?Skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Välkommen att söka!