OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-Resurs AB är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom IT.Vi erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde.IT-Resurs ingår tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB i Resurs-gruppen, en av Sveriges ledande bemanningskoncerner med en omsättning på över 300 MSEK och ca 800 anställda.Läs mer om oss på www.itresurs.se.Vi söker duktiga helpdesktekniker för uppdrag hos en av våra kunder.Du kommer att jobba med inkommande samtal; ta emot felanmälningar och beställningar från användare, administration av Exchange och Active Directory, grundläggande felsökning och felavhjälpning per telefon och remote.Krav på arbetssökande: Du har minst 6 månaders erfarenhet av support via telefon.Vi vill att du har erfarenhet av ett ärendehanteringssystem och fjärrstyrningsverktyg.Vidare har du goda engelskakunskaper och goda kunskaper i Windows, Office, Exchange och Active Directory.Du tycker om att självständigt lösa problem och har lätt att hantera användare. Är du intresserad av detta uppdrag?Ansök genom att lägga in dina uppgifter på: www.itresurs.se Om du redan har en profil hos oss, kan du lätt koppla den till annonsen.Välkommen med din ansökan!