OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker en arbetsledare, som med engagemang, glädje, mod och nytänkande leder sina medarbetare mot våra uppsatta mål. Vår kultur bygger på kundfokus, samarbete, ansvar samt ordning och reda där alla individer räknas och där prestigen inte bromsar. Din primära uppgift blir att leda och fördela det operativa arbetet med fokus på kund, kvalité och ständiga förbättringar. Du ser till att rätt person är på rätt plats, har rätt kompetens och bra förutsättningar att göra sitt jobb.
Det som genomsyrar KSRR är att alla medarbetare ska leva efter Rätt från mig. Det är vår grund i arbetet med ständiga förbättringar. Vi är övertygade om att vi kan förbättra avfallshanteringen genom att alla medarbetare gör rätt från sig och ständigt ser utvecklingsmöjligheter i våra processer. Din del i detta arbete blir att utveckla processerna och medarbetarna inom kundservice.
Kundservice på KSRR är baserat i vårt aktivitetsbaserade kontor på Moskogen, väster om Kalmar. Vi har redan idag kommit en bra bit med digitalisering i kundservice men en stor del i din roll blir att hitta och driva igenom ytterligare digital transformation, allt för att kunden ska få ett så snabbt och professionellt svar som möjligt.
I skrivande stund är inte alla politiska beslut tagna men det lutar åt att förbundet kommer att utvidgas med tre medlemskommuner från 1 januari 2021. Om det blir så kommer ytterligare fyra medarbetare att rekryteras in vilket innebär att du kommer ha sju direktrapporterande medarbetare. Kundservice kommer vara en nyckelfunktion när vi ska implementera våra nya medlemskommuner i förbundet och där kommer du ha en viktig roll.
KVALIFIKATIONER
Du är en prestigelös person som engagerar genom ditt mod, kompetens och din personlighet. Vi vill att du har ett gediget intresse och stor erfarenhet av ledarskap och kundservice. Du ser den individuella uppföljningen och det nära ledarskapet som en grund i att ni tillsammans ska nå de mål som finns uppsatta för enheten. Troligtvis har du tidigare haft en ledarposition på en kundservice där KPI: er är vardag och varit med om någon typ av förändringsresa.
Tjänsten ställer krav på B-körkort.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsulterna vid Cap Urval Jonas Österbo och Per Dahlgren
0480-42 00 24
Arbetsledare Insamling Åsa Mårtensson
0480-45 91 67
Arbetsledare Insamling Rickard Petersson
0480-45 91 58
Rekryteringskonsult vid Cap Urval Per Dahlgren
0480-42 00 24
Personalhandläggare Lotta Carius
0480-45 91 04
Administrativ chef Maria Schade
0480-45 91 06
tf Driftledare Joakim Dabäck
Driftansvarig Oskarshamn Mats Malmberg
0480-45 91 34
Cap Urval Jonas Österbo
0480-42 00 24
Cap Urval Per Dahlgren
0480-42 00 24