Är du en erfaren admin som trivs i rollen?

Arbetsbeskrivning

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Nu söker vi en utbildningskoordinator till uppdrag på stort internationellt företag! Dina arbetsuppgifter Som utbildningskoordinator ansvarar du för all administration kring företagets internationella ledarutbildning.Detta innebär bland annat att planera utbildningens upplägg och innehåll, boka konferenshotell och material samt kommunikation och korrespondens på både svenska och engelska.Du har ett nära samarbeta med övriga på avdelningen vilka har det övergripande ansvaret för utbildningar. Erfarenhet Vi söker dig med flerårig erfarenhet av administrativt arbete och trivs i rollen som administratör.Du kommunicerar på engelska obehindrat och är van att arbeta i en internationell miljö.Vidare är dina datakunskaper goda, framförallt i Officepaketet, och du har erfarenhet av att göra presentationer i Power Point. Personliga egenskaper Som person är du mycket serviceminded och du trivs med att samarbeta med andra samtidigt som du är självgående i ditt arbete.Vidare är du noggrann, strukturerad och har en god organisationsförmåga. För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.Uppdraget är på lång sikt. Är du intresserad?Skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Välkommen att söka!

Sammanfattning

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024