OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu är äntligen denna roll ute att söka! Älskar du administration, samt ordning och reda så är det dags för dig att söka.
Dina arbetsuppgifter
Detta är en ny roll till en av våra kunder i Göteborg, vilket innebär en fantastisk möjlighet att vara med och påverka detaljerna i din nya tjänst! Som administratör har du ett varierat och självständigt arbete med inriktning på service och administration. Tjänsten innebär att du kommer att arbeta med allt från orderhantering, fakturering och kundtjänst. Du kommer att vara en viktig del i att förändra och förbättra rutiner och arbetsprocesser.
Din bakgrund
För att trivas och bidra i rollen tror vi att du brinner för att leverera en hög service och trivs med att ha ett fullt schema och dynamiska dagar. Arbetserfarenhet inom administration är meriterande. Du har goda datavanor och du talar och skriver flytande i svenska. Oavsett erfarenhet så är det viktigaste för oss att du har ett driv och söker möjligheter att utvecklas i din roll.
Om företaget
Företaget har sitt säte i Göteborg. Urval sker löpande så tveka inte att söka nu.
Om oss
På Jovi har vi en samlad erfarenhet om 35 år av uthyrning av personal. Vår styrka är våra medarbetare och våra härliga konsulter är en stor del av vår framgång. Vi vill vara bemanningsföretaget med mer närhet, tillgänglighet och hjärta och vi är övertygade om att det är en anledning till att vi nu har fantastiskt nöjda kunder inom diverse branscher i Göteborg och hela Västra Götaland.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ahmed Hersi
Marianne Rönnqvist