OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Vi söker just nu efter en person till en av våra kunders kundreskontran/kreditavdelning.Tjänsten är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du är anställd av Kontorsfixarna men placerad på kundföretagets kontor på Liljeholmen.Tjänsten är ett vikariat på drygt 7 månader med start i mitten av januari till och med sista augusti . Du kommer att ingå i kundreskontran/kreditavdelningen bestående av 13 medarbetare.Arbetsuppgifter på kundreskontran är följande: *Registrera inbetalningar *Utreda felbetalningar *Betalningspåminnelser *Räntefaktureringar Därutöver tillkommer sedvanliga arbetsuppgifter relaterat till ovanstående så som mycket telefonförfrågningar, begäran om fakturakopior med mera.Arbetet innebär mycket kontakter med såväl kunder som den egna försäljningsorganisationen.Den vi söker har erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning.Det är viktigt att du som person är strukturerad, ordningsam, noggrann och serviceinriktad och har förmågan att arbeta självständigt. Tjänsten ska tillsättas omgående och av den anledningen är du välkommen med din ansökan redan idag.