OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden AB
Är du dessutom både prestigelös och flexibel? Vill du jobba i en öppen och trevlig organisation? Då har vi jobbet för dig – läs vidare!
Dina arbetsuppgifter
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att bemanna receptionen vilket bland annat innebär att svara i telefon och ta emot besökande kunder. Du är den första personen som kunderna kommer i kontakt med och därför är det A och O att du har ett trevligt sätt. Du kommer även att jobba med den interna servicen; förbereda inför möten, kopiera och sammanställa material, ordna kaffe och fixa fram fika. Du kommer även att ta hand om faktureringar och enklare ekonomiuppgifter.
Om företaget
Vår kund är en internationell revisions- och konsultbyrå som hjälper sina kunder att växa och utvecklas genom goda råd, relevanta beslutsunderlag och smarta verktyg. I Sverige finns de på mer än 20 orter och har över 1000 anställda. På deras centrala kontor i Malmö jobbar cirka 30 medarbetare.
Din profil
För att passa till den här tjänsten krävs det att du är serviceinriktad ända ut i fingertopparna! Du ska vara glad, positiv, prestigelös och drivas av att hjälpa andra. Mycket kundkontakt, dels ansikte mot ansikte, men även över telefon kräver att du pratar flytande svenska och engelska.
Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start i mitten av september eller enligt överenskommelse
Arbetstid 8-17 alternativt 10-17 måndag till torsdag. Tiderna kommer att variera efter schema.
Uppdraget är till en början på 6 månader med stor chans till förlängning.
Urvalet kommer att påbörjas vecka 33.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996