OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att leverera bästa möjliga kundservice och är sugen på nya utmaningar?
Hos oss får du möjlighet att arbeta på ett familjärt företag med stora ambitioner att leverera förstklassig service. Du kommer att vara en del av ett glatt gäng som drivs av att tillsammans nå goda resultat. Rätt kandidat kommer att ha möjlighet att hjälpa till att bygga vårt nordiska kundservice team i moderna och friska lokaler i Karlstad.
Vi på Kraftviken älskar våra kunder och jobbar varje dag med att introducera fler människor till den redan stora Kraftviken familjen. Ditt viktigaste ansvar är kontakten med våra kunder, samarbetspartners såsom våra egna säljare eller våra externa återförsäljare och säkerställer att dialogen med våra kunder hanteras på bästa sätt. Vi hanterar allt administrativt arbete och underlättar det dagliga arbetet för våra kollegor inom företaget.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du serviceinriktad och ansvarsfull. Du har alltid kunden i fokus och drivs av att hitta lösningar på problem. Du känner dig trygg i dig själv och vågar ta egna initiativ. Du är öppen och hjälpsam som person, arbetar bra i både i team och självständigt med mycket tålamod.
Kraftviken erbjuder:
- Attraktiv och pedagogisk arbetslivserfarenhet inom kundservice
- Grymt och spännande arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter
- Mycket solid träning
- En inkluderande arbetsmiljö
- Fast heltidstjänst i kundservice i ett privat företag
Dina uppgifter:
- Kundrådgivning via telefon, e-post
- Ring ut till kunderna för att informera om leveranser, förändringar i leverans / förseningar
- Svara på förfrågningar från privat och företagskunder
- Skapa relationer med kunden
- Bidra till vidareutveckling av kundprocesser och arbetsrutiner
Önskade kvalifikationer:
- Flytande svenska och engelska
-Goda kunskaper i Excel