OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning:
Som administratör åt denna myndighet behöver du vara noggrann, ha lätt för att ta ansvar och vara självständig.
Uppdraget är från 1 April till 30 Juni med chans till förlängning.
Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta:
- Fakturahantering (kontering etc)
- Mottagning och struktur av material.
- Stöd vid möten och konferenser
- Annat administrativt stöd
OBS!! Kort ansökningstid, tveka inte på att skicka in en ansökan direkt.
Kompetenskrav:
- Gymnasium eller likvärdig utbildning.
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör.
- Goda kunskaper i MS Office
Meriter:
- Erfarenhet av uppdrag av liknande karaktär (administration av personärenden, expediering, registrering)
- Erfarenhet av Public 360 ärendehanteringsprogram
- Erfarenhet av att arbeta i offentlig verksamhet motsvarande heltid i minst två år
Start:
1 April.
Ort:
Stockholm
Lön:
Enligt ÖK.
Omfattning:
60%. (Tisdag-Torsdag).
Arbetstider:
Dagtid.
Anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag där du har en visstidsanställning hos oss på OnePartnerGroup och är uthyrd till myndigheten.
Om oss:
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se