Är du en relationsbyggande handläggare? Volkswagen söker dig!

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du intresserad av nya utmaningar? Volkswagen Financial Services expanderar och utökar nu sitt team Dealer Operations med ytterligare en relationsbyggande medarbetare med driv.

Att vara handläggare på Dealer Operations innebär daglig support och handläggning av ärenden gentemot återförsäljare och kontraktsverkstäder. Du hanterar det administrativa flödet gällande finansieringsavtal och tillhörande tjänster, från utskrift av avtal till avslut och alla förekommande ändringar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

• Support till återförsäljare via telefon och mail
• Hanterings och finansiering av återförsäljarnas lagerbilar
• All löpande administration och bevakning av återförsäljarnas avtal och reverser
• Bygga upp och förvalta relationen med våra återförsälja via besök, utbildningar och telefon

Denna tjänst är en rekrytering vilket innebär att du blir direkt anställd av Volkswagen Financial Services. Du kommer bli en del av en internationell koncern och för rätt person finns det stora utvecklingsmöjligheter.



Om företaget
Volkswagen Financial Services är ett företag som erbjuder finansiering och tilläggstjänster för bilar. Bolaget har en mycket start position på den svenska marknaden med över 500 000 finans-, service- och försäkringskontrakt i vår portfölj till ett värde av mer än 26 miljarder kronor. Idag består företaget av 160 anställda och växer för varje år, inte minst tack vare våra starka varumärken inom bilsektorn, Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Audi, Porsche, Skoda samt Seat.

Företaget ingår i en global koncern, Volkswagen Financial Services AG, en av Europas ledande fordonfinansiärer med mer än 12 000 anställde över hela världen.



Din profil
Vi vill att du har minst fullgjord gymnasieutbildning och flerårig erfarenhet från kundservice. Ett par års erfarenhet av bil- och/eller finansbranschen är starkt meriterande. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Som person är du noggrann, strukturerad och förstår vikten av hög kundnöjdhet. Du uppskattar att arbeta i ett duktigt team men är samtidigt självständig och initiativtagande. Vi vill att du uppvisar en hög tillgänglighet för snabb och korrekt service till återförsäljarna. Vidare har du förmågan att skapa och bibehålla goda relationer till både kunder och medarbetare


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Sökord: kundservice, kundsupport, administratör, kundtjänstmedarbetare, handläggare

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 1 juni 2017

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024