OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Nu söker vi en Sales Coordinator till vår kund i Liljeholmen!Dina arbetsuppgifter Du kommer att tillhöra en avdelning på tre personer, varav två sitter i Stockholm och en i Lissabon.Rollen innebär att ge support till säljare världen över och det kan handla om exempelvis administrativ support och offertskrivning.Du har mycket kontakter med både kunder och säljare.Det är ett högt tryck på avdelningen vilket ställer höga krav på din stresstålighet och att du trivs med att arbeta i högt tempo. Vem söker vi?Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är en van administratör.Då du dagligen kommunicerar på engelska är det viktigt att dina engelskkunskaper är mycket goda, både i tal och skrift.Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet, främst i Excel. Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper.Som person är du positiv, ser möjligheter istället för problem och är lösningsorienterad.Du är strukturerad, kan hantera många uppgifter samtidigt och har en förmåga att arbeta högt tempo.Då du har mycket kontakter, både internt och externt, i tjänsten är det viktigt att du trivs i en utåtriktad roll, är serviceinriktad och är kommunikativ. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.Uppdraget är ett föräldravikariat på minst 1 år. Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Välkommen in med en ansökan!