Är du en stjärna på att ge kundservice?

Arbetsbeskrivning

Om oss

Verisure är Europas ledande leverantör av professionellt uppkopplade larmsystem för hemmet med dygnet runt-respons. Företaget växer snabbt och har idag 4.5 miljoner kunder fördelade över 17 länder i Europa och Sydamerika. Vår vision är att skapa trygghet för familjer och företag genom att tillhandahålla marknadens bästa tjänster och produkter. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 500 000 svenska kunder bland de mest nöjda i branschen. Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet.

 

Din nya utmaning

Tycker du det är kul att ge service, har ett tekniskt intresse och kan hålla samma höga servicenivå under årets alla dagar? Då är det här rätt tjänst för dig!

 

Som kundtjänst medarbetare hos oss kommer du ingå i ett team på en avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen! Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus. Din uppgift kommer vara att hantera inkommande samtal från våra kunder och besvarar frågor som rör b.la. larmprodukter, tjänster, avtal och fakturor. Då vi erbjuder tekniska lösningar är det viktigt att du har en teknisk förståelse och god datorvana. Vi tar alla ett stort individuellt ansvar i det dagliga arbetet men även genom att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla bidrar, stöttar varandra och tar egna initiativ.

 

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet inom serviceyrken, gärna med någon form av säljbakgrund. Att du har en hög servicenivå och där du i alla lägen sätter kunden främst ser vi som en självklarhet. Har du dessutom någon form av teknisk bakgrund eller tekniskt intresse är det meriterande. Vidare ser vi gärna att du har god datorvana och van att jobba i en miljö med högt tempo där du samtidigt kan behålla fokus. Vi jobbar i team vilket gör att det är viktigt att du har stor passion och engagemang för såväl arbetsuppgifter som människor runt dig för att vi tillsammans ska skapa en bra arbetsplats. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Grundkrav för anställning är att du fyllt 18 år, har fullt färgseende och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Innan eventuell anställning genomförs en bakgrundkontroll via Länsstyrelsen som innebär b.la kontroll i belastningsregistret.

 

 

Vad erbjuder vi?

Du blir en del av ett team där vi har kul på jobbet! Vi erbjuder kollektivavtal och friskvårdsförmåner. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i trevliga lokaler i Linköping. Anställningen inleds med en obligatorisk operatörsutbildning som är planerad under våren 2023.

 

Arbetstiderna varierar under de öppettider för vår kundservice som är vardagar mellan kl 08.00 - 19.00.

 

Skicka din ansökan med personligt brev där du berättar varför du söker till oss och vad du tror du kan bidra med, samt ditt CV. Ansök via länken.

 

Vi kallar till intervjuer och tillsätter tjänsterna löpande så vänta inte med din ansökan.

För ytterligare information eller frågor är du varmt välkommen att kontakta Christoffer Nilsson på christoffer.nilsson@verisure.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabella Geijer
+46708-541805
Cüneyt Acar
+46708542297
Lotta Hoff
0768-924613
Ylva Larensson

Emir Acar "Junne"
+46708542297

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Verisure
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 december 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Besöksadress

Centrumgatan 1B, Vårgårda
None

Postadress

Centrumgatan 1B
Vårgårda, 44730

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024