Är du flexibel och vill arbeta för attraktiva varumärken?

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Marknaden är glödhet och vi får många förfrågningar från våra kunder. Det handlar både om kortare månadslånga uppdrag till länge rekryteringslösningar inom bland annat administration, HR, kundtjänst, ekonomi och reception. Då uppgifterna kan variera är det viktigt att du är prestigelös och förstår vikten av att alla uppgifter utförs korrekt. Som person bör du tycka om att engagera dig och att hitta de bästa lösningarna.

Vanligt förekommanade arbetsuppgifter är:

-Generell administration
-Ta hand om inköp av kontorsmaterial
-Fakturahantering
-Registrering av dokument
-Övrigt förekommande kontorsgöromål
-Reception
-Rekrytering
-HR-frågor
-Ekonomi


Kundföretaget

Våra kunder finns runt om i Stockholm City med omnejd.

Din profil

Som person bör du tycka om att engagera dig och att hitta de bästa lösningarna. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i så väl tal som skrift. Vidare har du god datorvana och har goda färdigheter i Officepaketet. Du är nyfiken, social, driven och har ett prestigelöst arbetssätt. Du har en god förmåga att arbeta med flera olika uppgifter och samtidigt hålla ett högt tempo, därför är det viktigt att du kan arbeta snabbt och nogrannt på samma gång. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Ansök viai annonsen. Har du frågor vänligen kontakta ansvarig Sandra Erdös via sandra.erdos@magna.se OBS! Vi tar inte emot några ansökningar via mail.



Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB
  • 5 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 4 juli 2016

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb