OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till Customer Service i Stockholm söker vi nu ett antal Customer Advisors för tillsvidare anställning. Som Customer Advisor kommer du att ingå i ett energifyllt team som alltid ser till att göra både varandra och Fortum ännu bättre. Du kommer att få vara med på en spännande resa som innebär att vara med och skapa samt utveckla kundserviceteamet i Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att ta emot inkommande kundförfrågningar via telefon och digitala kanaler samt arbeta aktivt med försäljning. Det kan handla om att omförhandla kunders elavtal, erbjuda tilläggstjänster samt svara på pris-,flytt-, faktura- och avtalsfrågor.
Din profil
Vi letar efter dig som brinner för att alltid leverera god service och goda resultat i ditt arbete. Om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt och försäljning ser vi det som meriterande. Som person är du ansvarstagande, serviceminded och du ser dig själv som en teamplayer. Du trivs med att arbeta mot både individuella och gemensamma resultat. Din inställning är positiv och du sprider energi till både kollegor och kunder. Du är en lösningsorienterad och engagerad person som alltid ser möjligheter i ditt arbete. Denna roll kräver att du har goda språkfärdigheter i både svenska och engelska.
Vi erbjuder digNär du börjar din anställning på Fortum kan du först och främst se fram emot cirka tre veckors internutbildning. Förutom det, erbjuder vi dig en möjlighet att utvecklas i en miljöinriktad och snabbväxande organisation tillsammans med medarbetare som förbereder oss för framtidens energiutmaningar. Som en del av ett företag som strävar efter att vara föregångare i energibranschen kommer du ingå i ett sammansvetsat team med engagerade kollegor. Denna roll innebär inte bara att arbeta med spännande arbetsuppgifter och bli utmanad. För oss är det även viktigt att ha roligt på jobbet och att få utvecklas. Låter det som att det är dig vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag!
Om Studentwork
Vi på Studentwork ansvarar för denna rekrytering och ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, att via mail få en länk till ett frågeformulär. Mailet kommer från Psycruit och det tar ca. 10 minuter att genomföra formuläret, därefter får du en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Studentwork kommer svaren gås igenom mer ingående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Gefvert
+46739889916