Är du GoExcellent nya kundservicemedarbetare?

Arbetsbeskrivning

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Arbetsbeskrivning
GoExcellent är ett stort contact center med flera stora företag som kunder. I den här rollen kommer du arbeta med en av våra stora kunder inom digitaltv-branschen. Som kundservicemedarbetare kommer du att via telefon bemöta privatkunder. Du kommer att arbeta för att upprätthålla deras starka varumärke, där företagets mål är att alltid ligga i framkant när det gäller underhållning, teknik och utveckling inom sitt område.

Arbetsuppgifterna består i att serva kunderna och att aktivt ta reda på kundens behov för att besvara frågor om kundens tekniska lösning, abonnemang eller faktura. Du har förmågan att sätta dig in i kundens behov, genom att aktivt fråga och vara lyhörd för svaren, säkerställer du att kunderna alltid erbjuds det bästa utbudet av tjänster och att varje kundkontakt slutar med en mycket nöjd kund. Tempot kan tidvis vara högt då vi strävar efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.

Vem är du?
Det vi efterfrågar hos dig är en hög ambition att utvecklas och att du drivs av att göra och se toppresultat. Du har ett proaktivt sätt och är lyhörd för köpsignaler.

Du har:
* Godkänt gymnasiebetyg i engelska och svenska A
* God datorvana
* Din svenska och engelska, såväl verbal som skriftlig, är bra
* Övriga spårkunskaper är meriterande
* Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är meriterande
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.

Anställningsformen är tillsvidareanställning med 6 mån provanställning. Kontoret är beläget i fräscha lokaler på Kungsholmen. Arbetstiderna är varierande på dagtid, kvällar, och helger. Tillsättning sker den 15 juni. Du börjar med 8 veckors utbildning varvat med praktik. Utbildningen är betald.

Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken. Då urvalet kommer att ske löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringen sköts av Manpower. För mer information är du välkommen att kontakta vårt Talent center på 08-452 33 10.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 29 maj 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024