Är du Gomeros nästa Customer Success Agent?

Är du Gomeros nästa Customer Success Agent?

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi på Academic Work Gomeros nästa Customer Success Agent! I rollen kommer du hantera allt från offert- och orderhantering till support till att delta i olika utvecklingsprojekt inom eftermarknad. Vi letar efter dig med en administrativ ådra men som också har ett serviceinriktat tänk och ett stort intresse av att bygga relationer. Vill du arbeta i ett kundorienterat team i ett spännande bolag inom energisektorn? Sök rollen så berättar vi mer!

OM TJÄNSTEN
Gomero utvecklar innovativa lösningar till kunder inom energisektorn för långsiktig hållbar ekonomisk tillväxt genom utveckling av system och tjänster för prediktivt underhåll – ett område med en mycket stark global tillväxt. Företaget arbetar nära sina kunder och levererar mervärden som möjliggör ett mer effektivt och hållbart underhållsarbete.

Företaget verkar på en internationell marknad och har idag över hundra kunder i nio länder så som Ellevio, Vattenfall, Lede Energi, Fingrid, E.ON, Deutsche Bahn m fl. I rollen som Customer Success Agent kommer du få möjlighet att arbeta i ett kundorienterat team med goda utvecklingsmöjligheter, där stort fokus i ditt arbete kommer ligga på att just bygga relationer med kund och arbeta med upsale och cross-sale till en befintlig kundbas. Du kommer arbeta som konsult vIa Academic Work och uppdraget är långsiktigt och med start utefter överenskommelse.

Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Supportera kunder via mail och telefon
* Samordna installationer och onboarding med kund och servicetekniker
* Upsale och cross-sale till befintlig kundbas via mail och telefon
* Orderadministration, från offert till leverans
* Hantering av avtal och abonnemang
* System- och registerunderhåll
* Att delta i olika utvecklingsprojekt inom eftermarknad
* Reklamationshantering, ingen tung last men fokus på kvalité


VI SÖKER DIG SOM
- Har en YH-eller universitetexamen inom service managment, försäljning, ekonomi eller likvärdig utbildning, alternativt att du har arbetat i en liknande roll och har motsvarande kunskaper från arbete
- Har en god administrativ vana
- Har goda kunskaper i engelska och svenska då båda språken används i dagligt arbete

Det är meriterande om du har
- God vana av att ha arbetat med affärssystem sen tidigare (Gomero arbetar i Pyramid)
- Har kännedom om energibranschen

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Relationsskapande
- Ansvarstagande
- Noggrann

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

För detta uppdrag krävs utdrag ur belasningsregister för vidare anställning.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Gomero här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2023
  • Ansök senast: 8 oktober 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024