Är du grym på teknik och vill arbeta med support för smartphones och sur...

Är du grym på teknik och vill arbeta med support för smartphones och sur...

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Är du nästa stjärnskott till ett av våra mest intressanta uppdrag inom teknisk kundtjänst?

Som kundtjänstmedarbetare på Webhelp är du kundernas stöttepelare vid frågor och funderingar kring deras mobiltelefon, surfplatta och dator. Du kommer dagligen hantera både enklare och mer komplexa ärenden i samråd med olika slags kunder som är i behov av din expertis.

Hos Webhelp kommer du snabbt in i vårt arbetsätt genom gedigen utbildning och uppföljning från instruktörer och ledare. Du kommer att arbeta med grymma kollegor, intressanta kunder och växa din i rollen som kundtjänstmedarbetare. Webhelp är ett internationellt bolag som hela tiden växer och söker nya talanger.

VI SÖKER DIG SOM...

.. älskar att ge bra service till dina kunder! Du skulle kunna prata om ämnen som du inte har någon aning om för du känner dig så pass säker på din sociala kompetens. Vi ser gärna att du har lite erfarenhet av service samt trivs i en miljö där du jobbar mot uppsatta mål.

Vi stöttar dig hela vägen från utbildning (4 veckor) till vidareutveckling. Är du grym på Engelska är det ett extra stort plus då det titt som tätt halkar in ett och ett annat brittiskt samtal.

VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

- Vi erbjuder tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
- Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning
- Konkurrenskraftig lön, OB-tillägg, övertidsersättning, friskvårdsbidrag samt massagebidrag


När du har sökt tjänsten vill vi utmana dig med en gång, detta genom två tester du kommer få på mailen. När du briljerat dig igenom dessa kan du luta dig tillbaka och invänta vårt samtal.

START: 2020-06-12

PLACERINGSORT: Göteborg

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande arbetstider måndag - söndag kl 08.00 - 20.00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-06-10

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination:
Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2020
  • Ansök senast: 11 juni 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare sökes!

Kundservicemedarbetare sökes!

27 november 2024