OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vilka är vi?
Vi på HMS bidrar till en mer uppkopplad värld. Både när det gäller att få industriella maskiner och system att kommunicera, men även i att vi själva samverkar nära med våra kunder. Vår toppmoderna teknik har gjort det enkelt och säkert för våra kunder att koppla upp miljontals industriella produkter över hela världen – inom automationssystem såväl som i innovativa IIoT-applikationer.
På HMS tror vi att en bra kundupplevelse bygger på människorna bakom företagsnamnet. Våra team är engagerade i att förse våra industriella kunder med rätt kommunikationslösningar inom automation och IIoT, och som Order Administrator har du en central roll i detta. Vi vet att vår teknologi hjälper dem att förbättra produktiviteten på ett hållbart sätt, på samma gång som de kan ta nästa steg i sin digitaliseringsresa. Vi vill påverka positivt med passion och drivkraft!
Vill du veta mer om vilka vi är? Se vår video här: "This is HMS".
Dessutom är vi ett Great Place to Work. Och inte bara för att vi säger så.
Vad kommer du att jobba med?
Som Order Administrator på HMS kommer du att ingå i vårt Customer Service-team. Ingen dag är den andra lik men generellt ansvarar du tillsammans med ditt team bland annat för administrationen av kundordrar, upprättande och uppdatering av kunder i våra affärssystem, orderfakturering, mm. Du kommer utöver att arbeta tätt med ditt team även ha ett stort samarbete med andra avdelningar inom HMS.
Vem tror vi att du är?
Vi tror att du är en person som söker en ny och spännande utmaning där du kommer att ha många kontaktytor – interna som externa, svenska såväl som internationella. Detta gör att du ska känna dig bekväm med att kommunicera i tal och skrift på engelska. Du är noggrann och ditt personliga engagemang i kombination med effektivitet är något som vi efterfrågar. Du gillar arbeta strategiskt med utveckling och förbättringar i orderprocessen, samt ser till att tillhörande rutiner och instruktioner är effektiva och uppdaterade. Har du en högskoleutbildning, tidigare erfarenhet inom customer service eller har arbetat med Dynamics 365F&O är det meriterande. Vi tror att du liksom oss brinner för kundservice vilket gör att du har kommit till rätt plats!
Vill du veta mer om tjänsten?
Kan du se dig själv i denna spännande tjänst men har fler frågor? Tveka då inte på att kontakta Andrea Wagner (anwa@hms.se).
Urval kommer ske löpande.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sebastian Anderson