Är du i början av din karriär och vill ha ett utvecklande heltidsjobb?

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Har du precis tagit studenten och är redo för nya utmaningar? Då har vi det perfekta heltidsjobbet för dig. Vill du arbeta på ett företag där fokus ligger på kundnöjdhet och personlig service? Är du en person som anser att driv, personlighet och ansvar är självklart i arbetslivet?

Dina dagliga arbetsuppgifter består av att supportera kunder över telefon samt över internet, dina ärenden kommer att vara kopplad till deras affärsverksamhet. Du inleder din anställning med en tre veckor lång utbildning varvat med praktisk inlärning där du får bekanta dig med produkterna men även med företagets kunder.

Kundföretaget

Vår kund är ett globalt företag med 300 kontor världen över. Du har möjlighet att knyta värdefulla kontakter med många välkända varumärken och företag. Varje år genomför vi även interna traniee program där du som är intresserad av ledarskap och utveckling har möjlighet att söka en plats.

Du får möjligheten att komma in i ett härligt och positivt team som arbetar med fokus på din utveckling, du ska alltid vara redo för nästa utmaning i din vardag. Goda möjligheter till fortsatt utveckling inom avdelningen finns.



Din profil

Vi söker dig som nyligen har tagit studenten alternativt hunnit arbeta i 1-2 år, gärna inom service. Har du arbetat med liknande arbetsuppgifter och har erfarenhet av kundservice sedan tidigare är detta ett stort plus.Du har godkända betyg från gymnasiet eller motsvarande. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du är en van dataanvändare och kan navigera i windowsmiljö. Har du dessutom en god pedagogisk förmåga samt uppskattar att arbeta självständigt är du precis den personen vi söker.

Omfattning: Heltid.
Anställningsform: Du kommer att vara anställd hos Magna som konsult till att börja, med stor möjlighet till en rekrytering direkt till företaget vid god prestation..

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Ansök via annonsen. Har du frågor, vänligen kontakta ansvarig Sandra Erdös via sandra.erdos@magna.se OBS! Vi tar inte emot några ansökningar via mail.

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB Stockholm
  • 5 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 19 september 2016

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024