Arbetsbeskrivning
Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem.
I denna roll kommer du att arbeta helt hemifrån för Postnord där du hanterar inkommande ärenden gällande leveranser, paketspårning och bokningar av hemleveranser.PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 08 – 20.15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider.
Arbetet följs upp dagligen genom videosamtal tillsammans med ditt team, därför ser vi att du är självgående i ditt arbete men även är en lagspelare. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och du behöver vara flytande i svenska och engelska.
Anställningen inleds med en fullt betald utbildning som sker på distans.
Vi söker dig som: Är självständig, engagerad och ansvarsfull
Trivs att arbeta över telefon och att leverera bästa möjliga kundservice
Har en fungerande hemmiljö att arbeta ifrån – en miljö där du kan arbeta ostört med en ordentlig stol, ett bord samt ett snabbt och fungerande internet
Har en fullständig gymnasieexamen
Vi erbjuder:
En provanställning på 6 månader där ambitionen är att du därefter blir tillsvidareanställd
100% distansarbete hemifrån
Utrustning hemskickad för att kunna utföra arbetet
En fullt betald utbildning i början av din anställning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Jobba för PostNord som erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. PostNord har en spännande resa framför sig och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans samt visa att de levererar service i världsklass. Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!
Tveka inte påatt skicka in din ansökan redan idag!