Är du Jetshops nya supporttekniker med fokus på Integration?

Är du Jetshops nya supporttekniker med fokus på Integration?

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget:
Som integrationssupport-tekniker jobbar du i ett specialiserat team som utgör en del av Jetshops support. Fokus ligger främst på felsökning och testning av integrationer för både våra kunder och partners, ihop med säkerställning så att kopplingarna fungerar som de ska. Samarbetet kommer ske tätt ihop med integrationsutvecklare, likaså med andra avdelningar på bolaget.

På Jetshop älskar de att ha roligt, så det är viktigt att du också gillar det. Att ta sig an rejäla utmaningar är inget man är rädda för, och är alltid beredda på att göra det där lilla extra för både kunder, partners och medarbetare.

Vi söker dig som:
Vi söker dig som är sugen på att ta nästa steg i din karriär. Det viktigaste är rätt person på rätt plats och vi värdesätter därför din personlighet och inställning mycket högt.

Kompetenser vi tror att du besitter:

- Databashantering
- God förståelse för APIer och integrationer
- Testning
- God känsla för service
- Social
- Kommunikativ
- Teamspelare


Meriterande kompetens:

- Relevant eftergymnasial utbildning
- Tekniska hobbyprojekt inom system- och/eller webbutveckling


Om företaget:
Jetshop är en innovativ teknik-, strategi och kunskapspartner som brinner för din framgång i alla kanaler. De levererar en e-handelsplattform i molnet som ger dig bästa möjliga förutsättningar för framgångsrik omnichannel retaling och cross-border commerce. Jetshop spelar en aktiv roll i att utveckla din affär online för att du ska nå dina mål, vilka de än är.

Med drygt 50 anställda och ca 700 kunder, hjälper Jetshop sina kunder att lyckas tack vare sitt helhetsgrepp på e-handelslösningar. Med moderna kontor i centrala Göteborg, erbjuder Jetshop sina medarbetare en trivsam arbetsmiljö där de kan utvecklas i drivna team med kundfokus.

Om anställningen:
Xamera är karriärföretaget som specialiserar sig på att du ska hitta rätt i karriären inom IT- och tekniksektorn. Vårt mål är att du ska känna trygghet, trivas och utvecklas på bästa sätt under din tid hos oss. Därför har du dels regelbundna tillfällen för kompetensutveckling för att ge dig de verktyg du behöver för att känna att du utvecklas och utmanas hos oss. Du har också din konsultchef från Xamera som coachar och stöttar dig kring stort och smått under anställningen. Din anställning kommer börja hos oss på Xamera under första halvåret, där målet sedan är att du ska gå över i en anställning hos Jetshop.

Vi på Xamera har varit verksamma sedan 2013 med visionen, ambitionen och målet att skapa skönare karriärer inom IT och teknik. Det gör vi genom att vara specialiserade på våra kandidater, kunder och målgrupp för att alltid hjälpa dig som kandidat till dom bästa möjligheterna som är skräddarsydda just för dig. De senaste åren har vi tilldelats flera utmärkelser så som Årets Gasellföretag i Östergötland 2019, Gasellföretag 2020 och Superföretag 2020. Vi tror på att skapa en skönare karriär och jobbar alltid för att hjälpa dig att hitta rätt i karriären!

Startdatum:
Så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Allmän information:
Ansök genom länken nedan. Om du har frågor om tjänsten kontakta sofie@xamera.se. Detta uppdrag tillsätts löpande så ansök redan idag!



Ort: Göteborg

Publiceringsdatum: 2021-01-27

Sista ansökningsdatum: 2021-02-17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xamera
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2021
  • Ansök senast: 17 februari 2021

Liknande jobb


Teknisk support

Teknisk support

28 november 2024

28 november 2024

Dansktalande supporttekniker

Dansktalande supporttekniker

28 november 2024

28 november 2024