Är du JLL’s nästa Business Coordinator?

Är du JLL’s nästa Business Coordinator?

Arbetsbeskrivning

Vill du få en fot in på ett världsledande och globalt bolag med ett väletablerat varumärke inom fastighetstjänster? Till följd av ett föräldrarvikariat söker vi nu en Business Coordinator till JLL. Vi söker dig som vill ha en central roll på ett globalt bolag, bygga relationer och stötta ett utav de viktigaste affärsområdena. Om du är relationskapande, strukturerad och självgående kan det vara dig vi söker!

OM TJÄNSTEN
JLL (Jones Lang LaSalle) är ett ledande tjänsteföretag med inriktning på fastigheter och investeringar. I Sverige arbetar cirka 90 personer och de flesta utgår ifrån Stockholmskontoret, där blir du som Business Coordinator det senaste tillskottet. JLL Sveriges viktigaste resurs är sina medarbetare. Varje individs välbefinnande och trivsel på jobbet är nycklarna till framgången och bygger på en uppmuntrande atmosfär och ömsesidigt förtroende. JLL vill göra det möjligt för alla medarbetare att utvecklas, utmärka sig och skapa nya samt inspirerande jobbmöjligheter. Läs mer om JLL här!

Du tillhör i rollen som Business Coordinator teamet inom Tenant Representation som arbetar med hyresgästrådgivning. Teamet består idag av 5 projektledare och er närmaste chef Elsa, där du blir en viktig del i att stötta samtliga kollegor i teamet.

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos JLL. Tjänsten har uppkommit till följd av ett föräldrarvikariat och förväntas pågå minst ett år.

Du erbjuds


* Ett företag med stort fokus på kompetensutveckling där du som medarbetare får ta del av föreläsningar och seminarier om aktuella ämnen som påverkar både omvärlden och JLL som bolag
* Möjligheten att arbeta på ett globalt bolag med öppen företagskultur
* En stabil arbetsgivare med ett välkänt och etablerat varumärke


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Business Coordinator arbetar du nära dina projektledarkollegor och stöttar dem i sitt dagliga arbete.

Exempel på arbetsuppgifter är:


* Koordinera lokalsökningar
* Administrera hyresdata och kundkontaktlistor
* Göra finansiella analyser och ta fram exempelvis marknadsinformation och hyresintäkter till rapporter som du sammanställer
* Skapa och sammanställa presentationer
* Stötta projektledare vid fakturering
* Organisera och koordinera visningar av lokaler


VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom relevant område, så som fastighetsekonomi, fastighetsförvaltning, fastighetsingenjör, fastighetsmäklare, projektledning eller annan utbildning som bedöms relevant
- Har goda kunskaper i Microsoft Officepaketet, och främst inom Excel och PowerPoint
- Har goda systemvanor och lätt för att arbeta i flertalet olika system parallellt
- Talar och skriver flytande på såväl svenska som engelska då du använder dig av båda språken i ditt dagliga arbete

Det är meriterande om du:


* Har ett par års erfarenhet av att arbeta som business coordinator eller liknande roll inom projektadministration, projektledning eller annan koordinerande administrativ roll som bedöms likvärdig
* Har erfarenhet av att arbeta i fastighetsbranschen
* Har erfarenhet av att arbeta i en controllerroll och har ett sinne för siffror samt estetik för att skapa kreativa och informativa presentationer


#

Som person är du:


* Relationskapande
* Strukturerad
* Självgående
* Affärsmässig


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 1 år med eventuell chans till förlänging
* Placering: Östermalmstorg, Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Uppfyller du kraven för tjänsten kommer tester skickas till din mail. Första steget i rekryteringsprocessen är att genomföra testerna och detta behöver du göra inom 24 h för att vara aktuell för tjänsten.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2023
  • Ansök senast: 22 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kundvärd

Kundvärd

2 oktober 2024

Energiassistent

Energiassistent

18 september 2024

Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

17 september 2024

12 september 2024