OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsbeskrivning
Har du ambitionen om att bli JYSK Sveriges kommande Kundservicechef? Har du lusten och potentialen till att leda ett Kundservicecenter med 30 medarbetare? Är du redo att ta ansvaret för att leverera Sveriges bästa kundservice?
Kan du svara ja på ovanstående frågor, så fortsätt läsa här.
JYSK söker en dynamisk Teamleder som kan vara med och lyfta vår kundservice på JYSK till nästa steg. Samtidigt letar vi efter en person, som har potential till att bli vår nuvarande Kundservicechefs högra hand och som kan ta över vid behov.
Du kommer från dag ett att få ansvar över ditt eget team på ca 15 medarbetare, samt ansvaret för att ni tillsammans uppnår era mål (både servicemål och säljmål). Du kommer vara en del av ledarteamet på JYSK Kunderservicecenter och kommer direkt att få ett stort ansvar för att fortsätta förbättra de resultat som de uppnår redan i dag.
Du är kanske redan Kundservicechef i dag, som gärna vill till en organisation där personlig utveckling och jakten på resultat ligger mer i framkant. Alternativt är du en teamledare med stor erfarenhet och känner att du vill ta nästa steg i karriären. Oavsett, så är du nu redo för att komma till en organisation där det är högt i tak och där vi lever upp till ett medarbetarlöfte som heter ”Bring dedication – Meet Possibilities”.
Jobbeskrivning
Du är engagerad och…
Utvecklar dina medarbetare, du skapar resultat genom andra
Säkerställer att de uppsatta KPI:erna uppnås och överträffas
Drivs av att arbeta med människor, och räds inte de svåra samtalen
Har en god kommunikativ förmåga, både skriftligt och verbalt
Du tar initiativ till det som behövs göras och får det gjort
Anser att försäljning är en naturlig del av god kundservice
Kravspecifikation
Du ges möjligheter och…
En framstående vinnarkultur med stora chanser att göra personlig karriär och fira framgångar
Du älskar den sociala kontakten med människor samtidigt som du har ett resultatinriktat fokus med en ständig strävan efter förbättring. En stor nyckel till JYSKs framgång är våra drivna och hungriga butikschefer. Det är ett krav att du kan möta deras behov och fatta beslut som gynnar dem i kombination med ditt team på kundservice och våra leverantörer. Kanske är du kommunikatören som lyckas i denna fantastiskt roliga ”spindeln i nätet-rollen”?
Ytterligare information
Nyfiken?
Vi behöver dig med glimten i ögat, som är nytänkande med säljarmentalitet som kan ta vårt Kundservicecenter till nya höjder genom dina idéer och ledarförmågor! Meriterande är tidigare erfarenhet från kundtjänst, Call Center eller tidigare arbete med e-handelsflöden/butiksflöden.
Klicka på ”Ansök” för att ta kontrollen över din karriär!
Bring Dedication. Meet Possibilities.
Är du intresserad? Sök senast 2020-11-30
Kontaktpersoner på detta företaget
Karolin Andersson
Therese Schilhaneck
Jenni Edvardsson
Anders Wendegård
Marina Jusic
Ida Algemyr
Maria Törnkvist
Stefan Svensson
Lena Johansson
Magne Karlsen