Är du Klarnas nästa Backofficemedarbetare?

Arbetsbeskrivning

Klarnas resa har bara börjat, vill du vara med? Vi fortsätter att växa, både på nya och befintliga marknader. För att leverera service i världsklass behöver vi nu förstärka vår paymentsavdelning med nya drivna medarbetare.

Paymentsteamets mål är att ge service i världsklass och att vara en effektiv och driven partner till den övriga kundtjänsten på Klarna. Detta innebär tex att registrera återbetalningar, hitta felbetalningar, hantera adressuppdateringar, matcha inkommande pengar till fakturor samt sköta övrig administration kring returpost och kontoavtal.

Vi söker dig som är noggrann och har ett stort kundfokus. Du drivs av att arbeta i ett högt tempo och har en hög ambitonsnivå. För att passa i rollen har du en analytisk förmåga och god datorvana. Du trivs i en snabb, ung organisation som ständigt växer och du vill ha roligt på jobbet. Har du erfarenhet av kundservice och administrativt arbete sedan tidigare är det meriterande men inget krav. Då du har daglig kontakt med flera avdelningar på Klarna är goda kunskaper i engelska ett krav, ytterligare språkkunskaper ser vi som ett plus.

Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med smarta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer din insats göra skillnad och bidra till att ta Klarna till nästa nivå. Detta är en projektanställning som kommer pågå under cirka 2 månader med start september, goda möjligheter till förlängning finns.

Vi rekommenderar att du ansöker så snart som möjligt, urval och intervjuer sker löpande.

Kontor
Stockholm

Deadline
2014-07-20

Kontaktpersoner på detta företaget

Klara Westling

Aviad Tamir
070-161 26 91

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KLARNA AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Publicerat: 7 juli 2014

Besöksadress

NORRA STATIONSGATAN 61
STOCKHOLM

Postadress

NORRA STATIONSGATAN 61
STOCKHOLM, 11343

Liknande jobb


9 januari 2025

7 januari 2025