Är du nästa Säljchef för en av Sveriges största säljavdelningar på en digit

Är du nästa Säljchef för en av Sveriges största säljavdelningar på en digit

Arbetsbeskrivning

Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till Tre.

Nu söker vi ny Operativ chef till Loyalty Sales.

Om rollen

Loyalty Sales hos oss på Tre består avtvå övergripande delar, SaveDesk (win-back) och Telesales. Avdelningen består av nio team, med olika uppdrag, beläget på huvudkontoret samt Cypern med sammanlagt över 100 medarbetare. Det övergripande målet är att lojalisera Tres kundbas proaktivt och reaktivt. Genom god retorik, stark motivation och ett affärstänk som utmanar, hjälper vi kunder till nya abonnemangslösningar samt får de kunder som vill lämna oss att tänka om.

Vi vågar även sticka ut hakan och hävda att den digitalisering som genomförts under 2020 tagit oss till frontlinjen. Vår integration av Loyalty Sales med vårt kundbearbetningsverktyg Salesforce Marketing Cloud har möjliggjort helt nya triggade kundupplevelser och effektiviseringar.

Vår framgång mäts på kundnöjdhet, anti-churn, försäljning och effektivitet. Som Operativ Chef för Loyalty Sales är du en nyckelspelare i hela Tres affär där avdelningen står för ca 50 % av Tres förlängningsaffär. Under 2021 kommer vi fortsätta digitaliseringen av vår kundresa och utmana branschen som den Challanger vi på Tre är. Du kommer ha stort ansvar i att driva detta arbete.

I den här rollen arbetar du aktivt med ditt ledarskap och är en närvarande chef. Du har det fulla personal- och resultatansvaret och arbetar aktivt med dina ledares utveckling och ser till att din grupp har rätt förutsättningar för att bli bäst på just sitt område. Du ingår i, och är med och driver, arbetet i det kommersiella teamet på Customer Growth & Loyalty. På Tre värdesätter vi att leda i en lärande organisation och din roll som chef är både att sätta ramarna för att nå våra mål, men också att coacha ditt team för att nå dit på bästa sätt.

Vem är du

Vi ser att du är driven, ansvarsfull, har integritet och stimuleras av att uppnå resultat. Du har flerårig erfarenhet av ledarskap och försäljning och trygg i rollen som ledare. Det är meriterande med erfarenhet inom telemarketing.

Du har förmågan att skapa goda relationer, har lätt att prioritera och tycker om att leda och fördela arbete. Du växlar enkelt mellan det operativa och strategiska och har en vilja att delta i utveckling och framtagning av företagets och avdelningens mål.

Du har en pragmatisk läggning och tycker om att utveckla och coacha i den verkliga arbetsmiljön. Som person är du en naturlig förebild och har förmågan att inspirera och motivera personer i din omgivning utifrån Tres kultur och strategiska grundbultar.

Ansök nu

Rollen är tillsvidare. Vi tar emot ansökningar löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor kring rollen, kontakta Christian Sundgren (christian.sundgren@tre.se) Ansökan sker via länk enbart.

Varmt välkommen till Tre!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tre
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 januari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Besöksadress

Entretorget 5
None

Postadress

Entretorget 5
Johanneshov, 12118

Liknande jobb


23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

Kontorschef till Norra Resurs!

Kontorschef till Norra Resurs!

23 december 2024