Är du nästa stjärna inom vår interna servicedesk avdelning?

Är du nästa stjärna inom vår interna servicedesk avdelning?

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi är ett ledande svenskt kundserviceföretag med över 500 engagerade medarbetare i både Sverige och Norge, och vi fortsätter att växa. Vi söker dig som delar vår vision om att leverera enastående kundupplevelser.

I rollen som Support Agent kommer du att ingå i vår IT-helpdesk avdelning där du stöttar dina kollegor i olika teknikrelaterade utmaningar. I tjänsten kommer du även hjälpa externa kunder i IT-relaterade problem. Det innebär att du kommer vara en viktig nyckelspelare hos oss för att bidra med en god intern service och positiv inställning inför de problem du ställs inför.

Tjänsten är en heltidstjänst som inleds med en provanställning. Arbetstiderna varierar mellan tiderna 06:00-22:00 måndag-fredag. Som nyanställd hos oss får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Vi kommer exempelvis berätta mer om vilka vi är, våra tjänster, system, kunder och hur vi hanterar samtal. Vi blandar teorigenomgång och självstudier med praktik, allt för att stärka din kunskap.

Du utgår från vårt kontor på Frösön och vi ser gärna att du kan börja så fort som möjligt.

Arbetsuppgifter

Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara, att med hög kvalitét, hantera förfrågningar från kollegor och kunder främst via mail och telefon. Du kommer att arbeta aktivt med att ge god service och lösa olika IT-relaterade problem med en hög kvalitet.

I rollen jobbar du främst i Office 365 och Active Directory. De kunder du hanterar verkar inom flera olika spännande branscher, vilket gör arbetet varierande och utmanande.

Om dig

Tjänsten passar dig som har ett IT-och serviceintresse som motiveras av att arbeta mot olika uppsatta mål. Du har en stark servicekänsla och tvekar inte att hjälpa en kollega som behöver din expertis.

Vidare ser vi att du:

• Har gymnasieutbildning
• Talar och skriver svenska obehindrat
• Har goda kunskaper i engelska

Det är meriterande om du:

• Har minst 1 års erfarenhet inom IT-support, kundservice eller BackOffice
• Utbildningskomptens inom IT
• Erfarenhet i något/flera av följande: Windows 10 operativsystem, Office365, Active Directory, Nätverk, Microsoft Exchange

Vad vi på H1 Communication erbjuder dig

• En personlig, passionerad och professionell arbetsplats
• Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling.
• En modern arbetsplats med möjlighet att långsiktigt arbeta på distans om önskat
• Härliga kollegor där vi alla bidrar till en god stämning
• Friskvårdsbidrag

Låter det här som något som skulle passa dig? Skicka in din ansökan via länken, vi tar ej emot ansökningar via mail.

Observera att intervjuer kommer ske löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Vill du veta mer om vad tjänsten innebär, uppdraget eller har andra frågor – Kontakta Amanda Spejare på amanda.spejare@h1.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: H1 Communication
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2023
  • Ansök senast: 20 november 2023

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024