OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På uppdrag av vår kund söker vi nu på Cronwik en norsktalande kundservicemedarbetare.
Bolaget är ett fintechföretag och som kundservicemedarbetare kommer du att ta hand om inkommande ärenden via epost men även en del samtal från våra befintliga kunder. Det kan till exempel vara frågor om befintliga eller nya kreditengagemang på olika produkter men också frågor om fakturor och kundens administrativa uppgifter. Alla kunder har avtal och vi strävar efter mångåriga relationer så det är viktigt att alltid håller en professionell och hög servicenivå.
Några personliga egenskaper :
- Flytande i norska (tal och skrift)
- Noggrann och strukturerad - Serviceinriktad
- Tidigare erfarenhet av kundservice via chat/telefon
Denna tjänst är en direktrekrytering och du blir anställd direkt av uppdragsgivaren. Fast anställning med 30 dagars semester, fast månadslön, övertidsersättning, friskvård och möjlighet att vara ett modernt kontor
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Karlsson
Gustaf Cronquist
0771-19 19 19
Caroline Wessberg
0771-191919