OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administrativ Koordinator - Är du i början av din karriär, strukturerad och tycker om att ge grym service? Bemöter din omgivning med ett leende och den första att hjälpa till när en kollega ber om hjälp? Då är du rätt person att söka denna tjänst!
Som Koordinator på Agila ingår du i ett team om sju personer vars huvuduppgift är att avlasta de operativa bolagen med löpande bemanningsadministration. Arbetsuppgifterna omfattar allt ifrån att uppdatera vårt CRM-system med behov från våra uppdragsgivare till att paketera konsultens uppdrag genom att boka resan och boendet. Däremellan bistår du med all tänkbar service både till kollegor på Agila men också till våra kunder och konsulter.
Det roligaste med tjänsten är variationen av arbetsuppgifter och att få finnas till som en hjälpande hand till alla kollegor på Agila!" - Emelie
Vi erbjuder dig en arbetsplats som är övertygad att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare. Du ingår i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och som präglas av en socialkultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som hjälper dig att lyckas i din roll.
Vi söker dig som är i början av din karriär
- Du har exempelvis arbetat med reception, administration, service eller liknande som heltidsarbete eller parallellt med studier.
- Har vana av att arbeta med telefon och mail som främsta arbetsverktyg
- God systemvana och behärskar det svenska språket
Som person är du handlingskraftig, noggrann och kan arbeta självständigt. Du trivs i samarbete med andra och är trygg med att ge service i person.
Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Vi ser fram emot din ansöka! Vid frågor om tjänsten kontakta HR/Rekryteringsansvarig Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55.