Är du Occasions nya ekonomiassistent / Office manager?

Arbetsbeskrivning

Är du en ”people person” som även brinner för siffror? Vill du arbeta i en kombinerad roll som både ekonomiassistent och Office manager? Värdesätter du att arbeta med kompetenta och drivna kollegor på ett bolag med högt i tak? Då har Occasion tjänsten för dig!

Det här är en perfekt chans för dig som tidigare arbetat som ekonomiassistent men som värdesätter variation i ditt arbete. På Occasion jobbar 30 medarbetare och företagskulturen präglas av framåtanda och möjligheter.

Rollen är tvådelad där du först kommer att sätta dig in i ekonomifunktionen, därefter växer du även in i rollen som Office manager. Du kommer att arbeta nära ekonomichefen och kommer i rollen som ekonomiassistent bland annat jobba med:


- Kund- och leverantörsreskontra
- Kontoavstämningar

- Utlägg

- Assistera projekten med finansiell hjälp

- Vara superuser i affärssystemet (Marathon)


Som Office manager kommer du ha ett helhetsansvar för kontoret där ansvar för bland annat reception, IT, telefoni och inköp ingår. Du kommer även att vara involverad i olika interna projekt och se till att kontoret är inbjudande för besökare.


Din bakgrund
För att passa i rollen hos Occasion tror vi att du tidigare arbetat i en liknande roll alternativt som ekonomiassistent. I rekryteringen kommer det läggas stor vikt vid dina personliga egenskaper vilket innebär att du gillar att samarbeta med andra och är orädd. Du är engagerad i ditt arbete och även noggrann och ordningssam.


Occasion befinner sig i en snabbväxande miljö och det är därför viktigt att du har lätt för att anpassa dig till förändring samt bidrar med nya idéer. Sedan är du, precis som dina kollegor, en driven, ambitiös och energifylld person!


Övrig information
Ovanstående är ett föräldravikariat med stor chans till förlängning. Du kommer att bli anställd hos Occasion men all kontakt under rekryteringsprocessen sker med rekryteringsbolaget SJR. Tjänsten är tänkt att starta i slutet av augusti alternativt början av september. Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på SJR, Alexandra Kolet, 076647 16 44.


Occasion är en prisbelönt Brand Experience byrå ledande inom Corporate Events. Genom att strategiskt koppla innehåll och budskap till affärsnytta skapar vi mätbara resultat för våra kunder. Occasion grundades 2003 och har en starkt tillväxt med ett hundratal genomförda events per år.https://occasion.se/

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 24 juli 2018

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024