OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Befinner du dig i början av din karriär och vill arbeta på spännande arbetsplats? Vill du samtidigt utveckla dina sociala förmågor och få meriterande erfarenheter inom servicebranschen? Då kan vi vara en match - nu söker vi flera medarbetare inom kundtjänst till ett av Sveriges största fintechbolag!
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att hantera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Du vägleder kunder, främst privatpersoner, i frågor gällande fakturor och betalningsmetoder. Det finns stora utvecklingsmöjligheter internt, bland annat till något av specialistteamen samt ledande positioner. Har du därför ambitioner att utvecklas internt på din arbetsplats ser vi det som ett stort plus!
What's in it for you?
- Meriterande erfarenhet inom servicebranschen - värdefullt på CV:t!
- En gedigen onboardingprocess som inleds med en fullt betald utbildning
- Friskvårdsbidrag på 1 500 kr
- Tillgång till gratis gym i byggnaden
- Pingisbord och playstation på rasten
- Lön och förmåner enligt Unionens kollektivavtal
- Ett fräscht och nyrenoverat kontor med gångavstånd till Solna Station
För att trivas i rollen ser vi gärna att du
- Är social och tycker om att hjälpa till
- Tycker om att utvecklas och lära dig nya saker
- Kommunicerar flytande i både skrift och tal på svenska och engelska
Arbetstider och schema
Tjänsten är på 80-100 % och öppettiderna för avdelningen är 08:00-22:00 måndag-fredag och stängt helger samt röda dagar. Du erhåller ditt schema en månad i förväg för att du ska ha tid att planera ditt arbete och fritid.
Arbetsstart omgående.
Intervjuer sker löpande - vi ser fram emot din ansökan!