Är du rätt person för SL:s kundtjänst?

Arbetsbeskrivning

Vill Du också förenkla 800 000 resenärers vardag – varje dag? Vill du guida resenärer genom Stockholms län och bidra till en effektiv användning av kollektivtrafiken?

Just nu söker vi efter kundservicemedarbetare som vill utvecklas inom ett mångsidigt uppdrag, för en av våra uppdragsgivare; SL. Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi letar därför aktivt efter positiva, drivna och engagerade personer som kan hjälpa oss med just detta!

SL Kundtjänst, SL Center och Waxholmsbolaget är en del av verksamheten inom SL. Ett hundratal medarbetare hos Releasy har som huvuduppgift att arbeta för en utveckling av SL- trafiken. Enkelt, samordnat och med hög kompetens ger våra kundtjänstmedarbetare information till och hanterar synpunkter från resenärer i Stockholms Län. Resenären i SL- trafiken ska alltid ha korrekt information och rätt biljett för en trygg resa.

Som kundservicemedarbetare på SL Kundtjänst svarar du på de flesta frågor från resenärer som berör resvägar och tider inom ansvarsområdet för Stockholms Lokaltrafik. Din arbetstid är enligt kollektivavtal och förlagd under kundtjänstens öppettider, för närvarande från måndag till och med söndag mellan 06.00 - 23.00. I tjänsten ingår även mailhantering, chatt samt en del administration.

Hos oss arbetar du på en arbetsplats med en energisk atmosfär, individanpassad coachning och där arbetet är självständigt och målinriktat. Tillsammans har vi roligt på vägen för att nå våra uppsatta mål!



Vi söker dig med följande egenskaper:

- Du innehar ett fullständigt gymnasiebetyg.

- Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

- Du har god datorvana.

- Du trivs i mötet med andra människor.

- Du vet vad kundservice innebär.

- Du är en strukturerad person med tålamod och effektivitet.

- Du arbetar gärna i ett högt tempo under de perioder som kräver det.

- Du har en hög arbetsmoral och stort intresse av utveckling.

- Du innehar en god verbal och skriftlig kommunikation.



Erfarenhet och/eller utbildning inom kundservice är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Lön:

Enligt kollektivavtal med Unionen.



Arbetstider:

Schema med varierande arbetstider under dag, kväll och helg, beräknat behov är behov är 75 %.

Förmåner och fördelar hos Releasy Customer Management:

- All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.

- Det finns goda möjligheter att utvecklas inom andra uppdrag och ta del av våra interna utbildningar.

- Vi har engagerade ledare som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.

- Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

- Det finns möjlighet till kortare pass för att du som anställd ska kunna anpassa arbetet till studier etc.

Låter det intressant?

Skicka då in din ansökan redan idag!

Urval och rekrytering sker löpande. Planerad utbildning startar måndag 20/6.

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta HR-chef Julia Johansson via mail: julia.johansson@releasy.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Solna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 1 juni 2016

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


28 november 2024