OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hos oss på Teleperformance arbetar du med att hantera inkommande samtal, chattar och mejl där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden. Teleperformance arbetar idag med flera olika kunder där arbetsuppgifterna skiljer sig mellan projekten. Det kan innebära bland annat teknisk support eller merförsäljning.
Vi söker dig som:
Är över 18 år
Godkända gymnasiebetyg i svenska, engelska och matematik
Är flytande i tal och skrift i svenska samt engelska
Är en ansvarstagande person som gillar att ta egna initiativ
Gillar kundbemötande
Vi på Teleperformance erbjuder dig:
Betald utbildning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
En glad och energifylld arbetsplats
Goda utvecklingsmöjligtheter inom karriären
Om detta låter som något för dig så tveka inte på att skicka iväg din ansökan redan idag!
Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i ca 80 länder med mer än 320,000 anställda som supporterar miljarder med människor på över 265 språk och dialekter.
Teleperformance Nordic AB har kontor i Danmark, Finland, Norge och Sverige. I Norden arbetar cirka 2,000 medarbetare. För mer info besök www.teleperformance.com (http://www.teleperformance.com/) , www.teleperformancecareer.com (http://www.teleperformancecareer.com/)
Vid eventuella frågor, vänligen kontakta:
Hanna Gustafsson, hanna.gustafsson@teleperformance.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Emilia Vilen Rekryterare
0722250089
Emilia Vilen,Rekryterare
+46 72-2250089
Viveka
Hannah Olsson