OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om vår kund
Staples är världens största leverantör av kontorsmateriel, datatillbehör och förbrukningsvaror, med verksamhet i 27 länder på 5 kontinenter. Sedan starten har Staples revolutionerat marknaden för inköp av kontorsmaterial, datatillbehör och förbrukningsvaror. Vårt mål är att göra det enkelt för våra kunder.
Den svenska verksamheten, med ca 450 medarbetare, har sitt huvudkontor i Borås och ett helt nytt centrallager i Växjö. Vi lagerhåller ett komplett och heltäckande sortiment av kontorsmateriel, datatillbehör, förbrukningsmaterial, skol- och förskolematerial, trycksaker, profilmaterial samt produkter för vård och omsorg. Våra kunder finns inom alla kategorier över hela Sverige. Med branschens bredaste sortiment av över 17 000 artiklar kan vi täcka alla företags och organisationers behov och erbjuda skräddarsydda helhetslösningar. Våra kunder kan handla där det passar dem bäst; i våra butiker, via säljare, kundtjänst eller direkt på nätet, www.staplesnetshop.se.
Staples Soul återspeglar det engagemang vi har i vårt sociala ansvar som företag. Det är det som driver oss att bidra till samhället, verka för mångfald, ta ansvar för miljön och agera på ett etiskt och korrekt sätt. Vi är medvetna om den påverkan våra beslut har för våra intressenter och samarbetar med dessa för att ta fram ömsesidigt gynnsamma lösningar. Staples är ISO 9001- och 14001-certifierat. Mer information om företaget hittar du på www.staplesadvantage.se.
Dina arbetsuppgifter
Staples söker en kundtjänstmedarbetare inom specialistområdet Medical som framförallt ska jobba mot norska kunder. Det är därför meriterande om du kan förstå och göra dig förstådd på norska, men det är inget krav. Dina huvudarbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal och mail från norska kunder. Det kan handla om att ta emot beställningar, reklamationer, produktrådgivning, faktura- och leveransfrågor m.m.
Medical innefattar ett komplett sortiment för alla typer av sjukvård och omsorgsverksamhet: sluten, primär, kommunal eller privat. Sortimentet uppdateras kontinuerligt och anpassas efter kundens behov. Här finns engångsartiklar som handskar, förkläden och tvättlappar mm, men även inredning och produkter för väntrum och övriga lokaler.
Din profil
För att bli aktuell för tjänsten måste du ha relevant sjukvårdsbakgrund, t.ex. sjuk- eller undersköterska eller liknande. Det innebär minst 2 års praktisk erfarenhet inom yrket, där god kännedom om nedanstående produktområden är mycket viktigt.
Det är även viktigt att du har stort kundfokus, är lösningsorienterad och serviceinriktad. Vidare har du en professionell framtoning samt trivs med ett aktivt och självständigt arbete.
Faktiska produktområden som det krävs goda bakgrundskunskaper:
Stomi
Inkontinens
Näring
Sår
Diagnostik / labbutrustning
Sprutor / nålar
Steril engångsutrustning
Övrig info
Start: enligt överenskommelse
Omfattning: 100%
Arbetstider: mån-fre 08.00-17.00
Vid frågor kontakta rekryteringsansvarig Sofie Klaesson: sofie.klaesson@effektivbemanning.se eller 0704-204532
Om oss
Vi på Effektiv Bemanning är ett bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Effektiv Bemanning är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vår ambition är att bli det bästa bemannings- och rekryteringsföretaget i Västsverige.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Rapp
Stina Fixander
0766299992
Stina Fixander
Anna Rapp
0704-20 44 41
Sofie Klaesson
0704-204532
Jasmina Dedeic
Tanja Olsson
0739-350291
Jasmina Dedeic
Tanja Olsson
0739350291
Elaine West