OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som älskar att hjälpa andra och drivs av att jobba mot mål? Är du tävlingsinriktad och älskar utmaningar? Då har vi på Webhelp ett jobb för dig!
Vi söker nu nya kollegor för vår uppdragsgivare Telenor med placering i (Benalmádena) Malaga, och vi hoppas att just du är en av dem!
OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE
När du börjar hos oss kommer du att få jobba på en internationell och fartfylld arbetsplats där vi alltid strävar efter att ha kul på jobbet. Under dagarna kommer du att umgås med dina kollegor och göra vardagen lite enklare för våra kunder.
Som medarbetare på teknisk support hanterar du kundernas problem effektivt, du tar emot inkommande samtal från befintliga kunder rörande frågor kring deras fiberbredband, bredband via telejacket och TV-tjänster. Din uppgift är att förstå vad kunden har för problem och hjälpa dem, samtidigt som du skapar en bra kundupplevelse genom ett trevligt bemötande. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Utöver teknisk support kommer du även att arbeta med merförsäljning till våra befintliga kunder. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av teknisk support och försäljning men inget krav. Huvudsaken är att du vill lära dig! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din roll.
För att trivas hos oss är du en engagerad medarbetare och en lagspelare. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!
FÖRSTA TIDEN PÅ WEBHELP
De första 3 veckorna som anställd kommer att vara dedikerade till en grundutbildning på heltid på vårt kontor. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.
VI SÖKER DIG SOM...
- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A och Engelska A)
- Talar och skriver obehindrat på Svenska och du känner dig bekväm med att ta samtal på engelska
VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
En arbetsplats och företag som växer där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som vill. Blir du vår kollega kommer du att börja tjänsten med en introduktion och delta i vår trainer-utbildning. Du kommer garanterat utveckla dina tekniska kunskaper, din kommunikativa och sociala förmåga hos oss! Vi är en arbetsplats som har högt i tak och tycker att gemenskap och samarbete är viktiga faktorer för att trivas i arbetet!
FÖRMÅNER
- Fullt spanskt kontrakt med alla förmåner och inskrivning i det spanska sjukförsäkrings systemet (när du är registrerad som boende i Spanien ingår du dessutom automatiskt i landets Covid vaccinerings program) - från den dag du börjar arbeta
- Vi tar hand om de Covid tester du behöver för din resa
- Mycket goda möjligheter till karriärutveckling
- Attraktiva lönevillkor
- Betald utbildning
- Betald semester (4 veckor + 4 dagar / kalenderår)
- Ett modernt kontor med öppen och trevlig planlösning
- Regelbundna evenemang för de anställda och andra incentives
- WebHEALTH - ett initiativ för att främja våra anställdas hälsa
- Arbetstider: måndag-fredag (1200-2100)
I DIN ANSÖKAN TILL OSS
Känner du att denna beskrivning passar in på dig? Tveka inte att söka redan nu! Bifoga ditt CV samt personliga brev på engelska.
Vi gör löpande rekryteringar och urval vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
START: den 8 November, 2021
PLACERINGSORT: Malaga, Spanien
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare, heltid
How does Webhelp respond to the Covid-19 situation?
Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read here how we are responding to the Covid-19 situation.
If you need further information, you are always welcome to contact our HR team, who is more than happy to answer your questions.
Making business more human for the world's most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners' business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of ?1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.